My sister from a nother mister

I dag våknet jeg av at Jea sto på døra.. Hun hadde faaen meg fått fri fra jobb baaare for å hjelpe meg med å male? Whaat.. Isent she the best girl ever?!! <3 <3 😀 Wæææææ og nå er det heller ikke mange uker igjen til hun skal flytte 🙁 🙁 Buhuu..Hva faaen skal jeg finne på da?? Og Hun skal ikke bare flytte litt heller men hele 12 fuckings timer til Kr.sand, say whaaat???! :O :O :O Æsj.. Jeg og Jea har det bare så syykt fett sammen. Selv om ikke mange kan tro det så er vi også  så utrolig like på så ufattelig mange måter! Vi kunne vært søsken tenk!! My sister from a nother mister, hahahah! xD Tiden går så sykt fort når jeg er samme med Jea og shattra går liksom på autopilot hele veien, vi synger, les, koser oss og snakker gosship heeele tiden ! 😛 

 

Jeg er sykt glad for at jeg gjorde ferdig taket i går så vi kan gå over på veggene i dag. Jeg tenker vi kan male ett strøk nå. Så kan jeg legge strøk nr 2 i kveld og mulligens bli ferdig til i morgen så vi kan male det siste 3 strøket da !! 😀 Herregud dette går fort å jeg hare bare så syyykt troen!! <3 <3

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg