Er det igrunn en så veldig god morgen??

Hei og god morgen!! 🙂 Eller er det igrunn en så veldig god morgen?? Hmm.. Ikke akkuratt for meg. Dere skjønner i går når vi var på jonsåk feiring spillte vi bla fotball kamp, barna mot de voksne. Her slo jeg foten min skikkelig, veit ikke hva som skjedde om det var en sen som røyk elelr hva det var men noe skjedde og det kjennte jeg!! På kvelden blei jeg noe verre i foten og hadde store smerter i den. I tilegg var det like vondt å hvile foten som og bruke den. I dag tidlig..? Intet unntak da heller.. I dag var det mamma som måtte følge Isadora på bhg og jeg ligger her i sengen å føler meg som en krøppling!! “Livet er herlig” !! I tilegg er jo mobiltelefonen min også helt kaputt så jeg er jo helt utenomgjordisk med den sosiale verdenen også!! (Y) Grate.. Just grate!!! (Y) (Y) (Y) Jeg som nettopp hadde begynnt å trene da!! Gått ned 3 kilo og hadde skikkelig motivasjonen oppe!! Jeg håper foten gir seg iløpe av i morgen eller søndag, om ikke tror jeg faktisk at jeg må ta meg en tur til legen.. Håpe der ikke er noe alvorlig !! <3

 

0 kommentarer

Siste innlegg