Watch out.. Im coming 4 your man !! (Y) ;)

Hei dere !! 🙂 I dag er jeg skikkelig i siget altså!!! Jeg har allerde rukket å legge inn flere blogg innlegg, lagt inn betsillinger til noen kunde, 2 turer…. Og jeg er faaen meg fortsatt gira på en tur  til i kveld også!??!??!?! :O Whaaaat!!! Bitch.. This queen is on fire 2 day altså!!! 😉 😉 Im bringing maddafakking sexy back so watch out bitchess.. Im coming 4 your man !! 😉 😉 😉 HAHAHHA <3 #Fakta

Det var bare dette som skulle til og jeg er klar for å få tilbake formen som jeg engang hadde !! (Y) For en gleeeedeeee!!!! I dag blei det salat til middag noe jeg faktisk såg veeeldig frem til!! Jeg lurer også på å få rydda alt som gjennstår inne på det ene rommet som skal pusses opp. Så i kveld skal jeg finne frem både vaskebøtta og sandpapir så veggene kan bli klart til maling i morgen !! (Y) 😀 :d Herreguuud jeg er i fyr og flamme altså!! Noe så vanvittig deilig!!! 

Jeg er faktisk så syk innstilt nå at jeg allerede har planlagt turkompis til i morgen!! og Torsdag!!?? Whaat.. HAHA.. Jeg som “dissa” friluftsliv på forrige blogginnlegg også?? HAHAHAHHAAHHAHAHHAH (Y)  Jaddaaaaa <3 <3 <3

0 kommentarer

Siste innlegg