Tinder er tragisk og de samme er trynet ditt !! Y)

Holla at me broo!! Herreguuud dere veit alle desse dating sidene/appene som det stadig bare komemr flere og flere av?? Jepp!! De er virkelig TRAGISK!!! Jeg selv er registrert både på Tinder og Badoo aka Hot or Nort. Det skal sant og sies at jeg satt mer på tinder i fjor når de appene var veldig i vinden i forhold til hva jeg gjør nå. Hva faaen skal man med desse forbanna datingappene når de andre tullingene som er registrert IKKE holder din standart??!! Jeg nærmest kjeeeeder meg de få gangene jeg er innom og når jeg først stikker trynet innom blar jeg sikkert igjennom 200-300 stykker og finner kanskje 2-4 kjekke eller noen som er helt OK og “går liksom ann” å trykke liker på. Og det er heller ikke alltid at på de 2000 sveipa at jeg i dte heletatt finne rnoe som jeg liker??? Jeg mener DAAAAMN???? Hvorfår finnes det så jææævlig mange stygge mennesker rundt om i verden her??!! De er jo faaen meg i overtall enn vi som er pene!! xD AAAAHAHHAHAHAHAAHAHA Nei shitt ass, jeg tror jeg døøør snart!! Og på tinder er jo dte sånn at den får inn personer som ikke er så langt unna deg. Man kan jo selfølgelig stille inn dette, men hva er vitsen??  Sjansen for at du møter de som bor på andre siden av landet du bor i er 1,5. Og hvem gidder å ride hele landet bare for 1 person?? Altsåå da skal du vær jææævlig spesiell for meg ass!! (Y) I tilegg er det INGEn dronning som rider landet for noen som helst så jeg drar ingen steder ass, du får heller løpe landet for meg…. Duuu-h!! I tilegg de som er behaglige å legge øynene sine på er enten så vanvittig U-interessange, kjedlige, bor langt borte eller kåte ronkegubber som du bare får lyst til å spy i trynet (Y) (Y) -__- Nei ass, jeg har virkelig ikke møtt noen der enda som har fakket min oppmerksomhet 100%. 

Men ja det jeg skulle fram til er at på tinder kommer det jo bare mennesker som du allerede kjenenr fra før når du bor på en så liten bondeplass. Hjelper ikke at dne får inn andre bondeplasser rundt helelr for du kjenner faaen meg d eogså!! Og markede her er ikke akkurat så jææævlig mye å skryte av heller!! Herrreeguuuuud!!!!!!!!!!!!!!!!! 😛 (monkey face) Altså de appene er helt latterlig-ubrukelig og samme er faane meg folka som henger på dne også… HAHAHAH.. Vil det da si at jeg er like tragisk jeg som dem????? AAAAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHHH xD xD xD Jeg har mange ting jeg kan si om desse appene og folka som er registrerte,  men en ting er i allefall helt sikkert.. Det finnes mange andre fisker i sjølen,  helt riktig det. MEEEN det er bare så FORBANNA SYND at det de allerfleste er jæævlig styggeee!!!!! xD xD xD HAHAHAHHAHAHAH (Y) Tinder er tragisk og dte samme er trynet ditt!!! xD

Og til du som ikke synst jeg tar opp viktige temaer på bloggen…. SUG på denne da !!! (Y) (Y) (Y) HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHHAHAHAHHAAHH Monkey face… AGAAAIN!!!!!  hahahha ! (Y) Er nok mange som klikker pga hva jeg har skrevet her så jeg håper dere tok med en pakke poppcornxD ‪#‎Yolo‬ !! (Y)

0 kommentarer

Siste innlegg