Surprise-party for Jea (Y)

Hei alle ! 🙂 Som tidligere nevnt har jeg og en gjeng på 18 stykker dealet mye nå i 3 uker med å få igang en surprise-avskjedsfest til en venninne av oss som skal flytte til Kr.sand og ikke Sund sånn som jeg skreiv i forrige innlegg. Dette visset jeg jo jævlig godt, men dere veit jo hvor fort ting plutselig går i surr når du både skriver å snakker med noen på en og samme tid!!! 😛 Dette er en fantastisk jente som absolutt fortjener en avskjedsfest og som alltid stiller opp for alle andre rundt seg. Hun er flink til å lytte, komme med råd, snill og omtenksom. Noen ganger kanskje alt for rettferdig at det faktisk nesten blir litt irriterendes HAHAH. Nettopp fordi du veit  hun har rett men du selv ikke er klar til å svelge din egen stolthet!! xD

Hun er veldig omtenksom og elsker dyr kanskje litt mer enn mennesker til tider. Ja når jeg teker meg om så setter hun nok dyr forran mennesker  no som er ganske forstårlig med tanke på at dyr alltid er der for deg men det er ikke mennesker! Hun er en morsom og glad jente, med en søt humor og en smittendes latter (Y) Det er nok mange flere enn hun selv  tror som setter stor pris på henne, som liker henne akkuratt nettopp fordi hun er den hun er.  <3 Det har virkelig vært en fryd å arrangere denne fetsen for henne. Vi har virkelig stått på og overgått oss selv denne gang! 🙂 Stranda-taus-arrangement team var navnet vi gidde oss selv, vi er jo  ikke bare er jenter som arrangerer men guttaboys må av og til bare føye seg til det !! HAHAHAHAHHAHAHAH!!!!!! xD

Jea (som jeg kaller henne)  har nemmelig lenge etterspurt en overraskelsesfest fra veldig mange av oss. Hun har til og med kommet med ønske om det! 😛 Vi er jo så sykt treige som faaen meg ikke tar hinntet heller, men jammen meg blei det jo fest likevel!! Å herreguud så hun skvatt når hun kom inn døre, Vi hadde arrangert med sjofør som skulle hente alle gjestene, vi hadde snakket med mamman hennes om pass av hundene hennes. Vi hadde sjekket at hun IKKE skulle jobbe dagen etter, vi hadde ordnet med drikke og snack, kamerautstyr, ballonger, party fløyter, plakat osv… Vi hadde til og med  ordnet med hvordan vi skulle få henne ut av huset. Hvordan vi skulle få henne hjem til meg først for sminking til ett liksom “prosjekt jeg hadde” i sammarbeid med VOUGE i Oslo. Hvor hun måtte ta med seg festklær fordi vi skulle ta bilde. Hvordan vi videre skulle få henne ifra meg og hjem på festen til Anja og Jonas fordi jeg hadde “glemt”  igjen kameraet som vi skulle bruke til photoshoot osv.. JA altså vi hadde gått så jævlig i detaljer på absolutt alt, vi hadde til og med back plan både B og C på alt!!! 😛 For meg var det veldig viktig at hun skulle komme på festen i fin-tøyet, hår og sminken så hun kunne føle seg fin og fjong. Nettopp derfor tilbøy jeg meg til å fixxse henne. 


 

På tordagen var vi en gjeng hjemme hos Anja og Jonas for å blåse opp ballonger  mer konpressor +få ting på plass. Å herreguuud.. Jeg som er så syykt vandt med å snappe.. Jeg tror jeg holdt på å røpe meg i allefall 4 ganger før jeg rakk å gå inn på snap igjen for å slette det jeg nettopp la ut!! xD Alle har gledet seg i flere uker nå og synst det var deilig å ENDELIG kunne få ting “overstått”. Så vi kunne begynne å oppføre oss litt mer normalt igjen!! xD

 


 

På fredag begynnte jeg å sminke Jea ifra kl 16:50 tiden isch og da skulle vi vær ferdig til kl 18:00 for det var da festen begynnte. Klarte vi å holde tiden tror du ?? 😛 Nå glemmte jo jeg å ta før og etter bilde da men denne dama  her fikk like mye skryt fra guttene som fra jentene. I tilegg var det flere som prøvde seg på henne ahahahahahahhahaha 😉 😉 Nå stresser jeg litt med å få ut ett innlegg så det blir litt slurvette, noe jeg hater! Men i morgen kommer det en videoblogg så da kan jeg sikkert forklare ting litt bedre (Y) Bildene er også tatt med mobilkamera og snapchat filter, derfor er bildekvaliteten betraktelig dårligere …. Nå skal jeg se litt på serie før jeg legger meg:* Natta da <3

0 kommentarer

Siste innlegg