Hun blei rundlurt

Hallo alle!! 🙂 Jeg tror egentlig jeg bruker samme åpningsnummer hver gang jeg blogger, men sånne er det jo bare 😛 Lol. Er dere klar over hvor sykt vanskelig det er å få ting til å virke mest naturlig i starten eller?? Egentlig så sitter jeg jo bare å skriver til meg slev. Tenker jo ikke over at det er flere hundre som leser det etterpå også (Y)

Anyways.. Nå i 3 uker har vi arrangert en surprise fest til en venninne som skal flytte til Kr.sund om en mnds tid ca.. Vi har faktisk vært så flinke at vi til og med har inponert oss selv og andre! HAHAHAH!!! Stranda-taus-arrangeent-team var vel navet vi ville bli presentert med LOOOL!! Men steike… Vi har hatt det ufattelig gøy også!!! Stakkars jente, hun vi har rundlurt skikkelig har ingen av oss hatt noe spesiell kontakt med de 3 ukene heller. Hvorfår tenker du siikkert men det er fordi vi alle 18 har ært redde for å prate med henne, tenk om vi røper oss?? AHHAAH. Vi som faktisk har tatt kontakt med henne har ikke  følt at vi kan være oss selv engang hahahahah.. Noe så sprøtt?? Vi er skikkelig dumme dA?? AHHAHAHA!! Men snayways.. Nå sitter jeg og Jea hos en venninne å bare tar lørdagskvelden skikkelig me ro, før Bea og Arnold kommer en tur (Y) Jeg, Jea og Anja er enige om at det føles ut som en søndag fordi vi alltid er vandt til å drikke på en lørdag ! (Y) Her kommer noen bilder fra festen så skal jeg få lagt ut videoblogg og mer info om festen i morgen (Y) 🙂 Hade på bade da, din gamle karbonade (Y) 


 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg