Åpning av ny butikk og møte med ordfører (Y)

I går var det jo grand opning av selve butikken så vi dro ned en tur for å støtte det lokale 🙂 Her var det underholdning men en lokal-komiker? Tror det er dte han er men er ikke helt sikker. Skal jeg vær helt ærlig så veit jeg ikke helt hvem han er, eneste at han heter Klypa? Og snakker syykt bondedialekt!! xDTil og med jeg ha probleme rmed å få med meg hva han sier så derfor heller kanskje ikke så rart at jeg ikke synst han er så veldig morosm? 😛 Heheh.. Nå skal dte jo sant å sies at jeg ikke har vært på noen av showene hans så mulig han er gull likevel (Y) 😉 🙂 😛 🙂 Her blei vi også intervjuet igjen av lokalavisen, no som alltid er veldig hyggelig. De er jo så sabla spruddlende i den avisen de altså <3 🙂


 

Ordføreren var jo også  til stede for å overreke blomstrer og klippe snoren, det var ganske vakkert faktisk.  Der han stod i skinneendes medaljer, smil om munnen , solen i pannen og band i rødt, hvitt og blått med.. HEIA NORGE!! Og heia bondelandet !! xD hehe <3 :* Å ja forresten.. Ordføreren er jo en søt og hyggelig mann det, men jeg kan ikke stoppe å tenke på det. Men han er jo så saabla lik de søte folka i den disney filmen “Rive Rolf” De som bor på taket i luxseriøse villaer osv.. Synst ikke du ?? 😀 😀 Det er jo bare heeelt sykt, prikk lik jo!!! 😀 😀 🙂 😛

De 50 første fikk også gavekort på 200 hver hustand noe som også var veldig hyggelig 🙂 Her kjøpte vi både godis, sparkesykkel til Isadora, telt så vi kan sove ute i hagen, badebasseng og mye mye mer. Eller mamma og pappa handlet vel store deler av butikken, jeg har jo stortsett det meste jeg trenger (Y) 🙂 Btw.. Jeg rakk ikke kle ordentlig på siden tiden var så knapp. jeg følte over hode IKKE anntrekket mitt men sminken var skikkelig on point. hadde jeg fått tatt på meg noe jeg likte hadde bildene blitt MYE bedre!! 🙁 🙁 🙁 Klær gjør syyykt mye med holdningen altså!! :O :O !!!!!

Skal jeg forresten fortelle dere noe som er syykt tragisk?? Hahah.. ALtdå.. Jeg husker når vi kjørte end til butikken sto der en lang kø. Jeg husker jeg sa til mamam “ååh fyy faaen så jævlig falut.. her står de faaen meg i kø for å komme inn på bondelandet HAHAHAH.. blablbal… Det er jo faane meg ikke Rihanna konsert vi skal på, dette er syykt flaut altså. Folk er såå tragiske og desperate” HAHAHAHAH.. Men det som faktisk viste seg var jo at jeg var jo faktisk en av de som sto i kø… Og ikke bare nok med det men jeg var jo der faane meg 2 dager på raad!!! AHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH XD Jeg dør av latter altså. Jeg kan å få sakt dte for å si det sånn. Hehehhehe 😛 xD


 

4 kommentarer

Siste innlegg