Sykkylvsdager og tivoli del 1

Hei dere! 🙂 Hva skjer? Tenk at i dag er det torsdag, i tilegg er vi så heldige å ha sommerværet fortsatt??! Det er jo bare helt latterlig fantastisk (Y) 😀 !! Kan nesten ikke huske sist vi hadde en så stabill sommer! Anyways.. Her kommer noen bilder i fra forrigehelgnår når jeg og Isadora var på sykkylvsdagene 🙂  Dagene går i ett her og derfor føler jeg også at jeg ikke rekker over alt jeg skal. Dagene simpeltennt bare flyyr forbi jo!! ? :O
 

Forrige fredag var vi på tivolli. Her kjørte vi karuseller, hoppet i hoppeslott, Kjøpte godis, mat, gassballong og leker! 🙂 Vi dro sammen med Victoria og barna hennes. På arrangementet møtte vi mange beskjente og venner. På tivoliet var sammen med “tante” Malin 🙂 Vi hadde det veldig gøy men jeg selv var litt si sjokk over at det var så lite folk i gatene. Mener det var flere i fjor i tilegg var mange av standene ikke satt opp enda… WTF?? :O 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg