Jeg jobber med egen skjønnhetssalong

Heisann dere! 🙂 I den senere tid har jeg fått en del henvendelser fra mennesker som har fått “fnysen” i at jeg har skjønnhets- salong hjemme. Jeg har egentlig prøvd å ligge litt lavt i terrenget når det komemr til hva jeg har å tilby mine kunder også da mye pga at arbeidsrommet mitt fortsatt er under omflyttning og oppussing. Som den perfeksjonisten som jeg er ønsker jeg å ha alt på stell før jeg sprer ryktet så veldig mye videre (Y) Når dette rommet kommer til sin fulle prakt er jeg ikke helt sikekr på men jeg skla bruke ukene fremover nå til å få malt og flyttet om på ting (Y)

Nå kom jeg akkuratt inn døren ferdig på ett møte, Vi snakkes da folkens :* <3 Ønsker alle en fortsatt fin kveld <3

 

Behandlinger som jeg kan tilby kundene mine er:

Make up:
Air brush make up ( samme konsept som spray tan )
Beauty, brud, dag og til fest.
Film,
Tv.
Teater.

Negledesign:
Gel lakk.
Manikyr.
Falske tupper i både stiletto og standart.

 

Spraytan:
Medium.
Tan.
Dark.

Vipper:
Fargin av vipper og bryn.
Napping og form av vipepr og bryn
Vippe exstentions kommer etter hvert.

Hår:
Påsett av medbrakt Hair Extentions.
Styling .
Oppsett.
Og Salg av Forever Living produkter.

Jeg gleder meg allerede til å få alt dette på plass siden etterspørselen er så stor! Det blir en spennedes tid i fremover

0 kommentarer

Siste innlegg