Hvorfår hater menneske på andre for ingen grunn?

Hei dere.. Dette er ett spørsmål som i mage uker nå har surret rundt opp i hodet mitt, nettopp fordi jeg i den siste tiden føler at jeg har blitt hatet på for slettes ingen god grunn i det helettat og da spessielt på fester… Jeg som trodde at bondelandet her jeg bor var ille men faktisk så er de ganske “milde” her i forhold til alt mulig annet rart som finnes der ute. Her på bondelandet mitt er stortsett de fleste hyggelig mot meg. Jeg vil jo si at jeg hadde flere haters her før enn hva jeg har nå og ti tilegg så har mine tidligere haters begynnt å like meg (Y). De eneste som “hater” på meg for tiden her jeg bor er enten gamle ronkegubber som ikke veit at vi lever i 2016 eller drittunger som endelig har fått noen kvise i pannen, hår på tissen og  fått noen av sine første knull!! xD hahahahaha! Men jaaaa… Jeg kan liksom ikke fatte og begripe hva det er med meg som provosserer andre mennesker no så inni helvette??! De klikker jo i vinkel og blir gærn’e bare av å se på meg.. De tåler jo rett og slett ikke trynet mitt!! xD. Og hjelpe meg om jeg våger å engang puste også, nei da blri det full krigssone med engang!! xD HAHAHAHAHHHAH. Altså dette skjer ikke bare når jeg er på fylla men også når jeg er på shoppingtur i storbyen på bondelandet. Folk skal liksom glane!! Ta bilder og om du vil ha litt privatliv må du liksom være litt krass i kommentaren så de skjønner at du ser at de ser på deg!! Eller retteresagt.. GLANER!! de tisker og hvisker, og gamle mødrer gisper etter pusten når du går forbi..  Jeg mener, hvor er manerene dine?? Hvorfår må du gjøre ikke noe til en big fuckings deal? Hvorfår kan du ikke bare holde kjæft og være normal!??? Og har du ikke andre ting å se på når du endelig har kommet deg opp og ut av soffakroken??! Daaaamn!! Det jeg også har fått med meg er at de som hater på meg er jenter først og fremst. Men gutter også hater skjønner dere, ETTER de har prøvd seg og svaret er nei. Noen gutter skal også tøffe seg for damene sine fordi de ser at damene hater på meg og da tror de at de blir mer kule av å tøffe seg forran kjærringene.. Noe jeg for min del synst er så jæævlig ukult og sinnsykt trun-off!!! I tilegg når du konfronterer mesteparten av fidiotene med vrangforestilling så sier de alltid at de ikke har stt på deg, eller snakket om deg. Noe som er så forbanna bull shiiiittt!! Hallo jeg er pen, ja men jeg er faaen meg ikke døv og i tilegg får jeg med meg jævlig mye slev om det ikke kan virke sånn. Selv om jeg kan se sykt overfladisk ut og bitchy så er jeg faktisk rake motsatt. Jeg kødder med ingen jeg og tar livet med knusendes ro, noe veldig mange andre også burde lære seg.

Jeg har aldri problem emd noen men om du først starter noe med meg så skal jeg faaen meg love deg at da får du høre! Når jeg er ute så er jeg opptatt av meg selv og mitt, jeg koser meg med mine venner og tenker ikke på noen andre rundt meg. Ikke hvordan de ser ut, oppfører seg eller måtte ha lyst til å kle seg (Y). Ja jeg er kankje  høylytt, ja jeg liker å skille meg ut, ja jeg liker å by på meg selv og det jeg liker aller best er å ikke minst TØRRE å være meg selv! 100%!!! (Y) Jeg er ikke flau av å være meg selv, faktisk så elsker jeg det!! <3 Og dere andre haiters er dere som gjør at jeg blir så sinnsykt høy å meg slev også! xD Hvorfår skal det være så jævla “tabu” å stikke seg ut? Når man får høre at “ja men om du ikke vil ha så mye oppmerkosmhet eller vil at folk skal snakke og glane, ja da bude du også ikke se ut sånn som du gjør. “da blri jeg faktisk hæævlig irritert!! Hvorfår i helvette skal jeg se ut akkuratt sånn som alle andre og være noe jeg ikke er bare for å bli godtatt og akseptert?? Detet er noe av det mest latterlige jeg noengang har hørt!!  Tror dere virkelig at jeg gjør dette for noen andre enn meg selv?? ABSOLUTT IKKE!!! Alt hva jeg sier og gjør er 100% bare for min egen del!!! (Y)  Jeg har aldri hatet noen for ingen grunn. Jeg er mer konsentrert på meg selv, noe som burde være målet for de aller fleste også (Y)

Istede for å hate så jævlig på en person du ikke kjenner eller har noen relasjoner til synst jeg er helt på trynet faktisk. Om du føler deg truet så synst jeg du skal først og fremst fixxse holdningen din. Om jeg ser en pen og kul jente/ dame som bare gå forbi meg så er det helt ok.. NO BIG DEAL AT ALL!! Jeg må ikk snu meg 100 ganger, dyllte bort i vennene mine så de også skal se. Jeg må ikke hviske om henne, ikke har jeg behov for å gi henne stygge blikk heller. Jeg må ikke ta bilde av henne eller filme, jeg må ikke snakke om henne og jeg MÅ IKKE HATE PÅ HENNE!!!!! Hvorfår? Vel sikkert fordi jeg har det veldig bra med meg slev og er fornøyd med både sånn som jeg er på innsiden og uttsiden. Om du har problemer med deg selv og usikkerhet din så ikke faaen ta det utover på andre uskyldige mennesker!!  Fixxx trynet ditt, stilen din og attetuden din så er det nok flere gutter og jenter som kommer løpendes etter deg også! En sjalu person er det jo  INGEN som liker , så jævlig rart at du fortsatt ikke har fått det med deg (Y)!!!!!  Det jeg vil frem til er at jeg for min del synst dette er så sinnsykt slitsomt, kan ikke jeg bare få lov til å være meg? Kan ikke jeg få en dag ute hvor jeg ikke har må føle jeg er på utstilling hele FUCKINGS TIDEN?? Jeg kjenner jeh nesten får angst bare av tanken. For det er faktisk mye jeg må tåle iløpe av en kveld altså. “Det er legg for andre å si bare drit i det ” eller “bare gå ifra situasjonen” Men når samme situasjon oppstår alt ifra 3-10 ganger iløpe av en kveld av samme personer eller forskjellige mennesker er bare helt latterlig at noen askal måtte tåle (Y) Du kan jo slev gjette hvor mange ganger jeg har prøvd å gå fra en situasjon men i noen tilfeller kommer samme personene etter bare på purr F!! Dere skjønner virkelig ikek alt jeg må sitte å ta imot og når jeg endelig har fått nok å sier ifra så er jeg plutselig jævlig hissig, aggresiv, bitch, frekk eller ufin???! WWWWTTTTTF!!!!  FUCK JANTELOVEN DA og high 5 for vi som tørr å være oss selv, herreguuud!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3  

PS: jeg er heller ikke interissert i å høre din mening om at folk “hater” på meg pga holdningen min osv. Den kommentaren kan du egentlig bare spare deg, det er IKKE derfor jeg skriver dette innlegget. På forhånd takk :* (Y)

0 kommentarer

Siste innlegg