Hvem hadde trodd at en blogg kunne skape så mye drama??!

 Okey. Som noen av dere kanskje fikk med dere ut i ftr min fb status og snapchat at i helgen som var intet unntak for drama med bitchess..  AGAIN!! Omg.. hvor skal jeg begynne? Det er liksom så mye og veldig.. VELDIG slitsomt! I tilegg er situasjonen veldig spesiell også . Først skulle jeg bort til nabon for å feire en venninne som hadde bursdag. Barnevakta kom og jeg dro videre til Sykk aka Sykkylven på kvelden for å feste siden jeg ikke har vert ute der på sykkylvsdagene før. Enten så var jeg gravid og hadde ingen behov i ettertid for å dra ut på kvelden . Og før det når jeg bodde på bondelandet var jeg alltid for ung til å komme inn på stedene og ølteltet . Anywas.. Ang Sykkylvsdagene kan jeg skrive mer om etterpå akkuratt nå skal jeg ta for meg den drama delen (Y)
(PS: Du må lese hele innlegget for å få med deg situasjonen noe jeg også anbefaler så det ikke blir rykter… IGJENN av ingenting!!)

Okey.. Så jeg dro utover på vos med dama til en kompis av meg. Hun hadde en uke i forveien spurt meg mangeganger om jeg skulle ut. Hvor jeg skull og om hun kunne ta med en annen venninne osv.. På tur i bilen avtalte vi hvor vi skulle på vors sammen. Jeg hadde da mange andre venninner og kompiser som selv var keen på å møtes men jeg prioriterte altså denne jenta noe jeg angrer på nå (Y) På vorset hadde vi det super kult. Alle gikk over ends og det var tipp topp stemmning (Y) Vi hadde tidligere avtalt at vi skulel dra videre til storhallen der det var arrangement for kvelden. Jeg hadde jo ikke stæscha trynet for bare at 14 personer skulle se meg liksom 😛 Ja og en annen viktig del av dramaet var at en jeg trodde jeg ikke hadde noen “beef” med whats so evah kom inn døren på vorset. Men nå var han liksom mye mindre hyggelig enn ellers. Jeg la litt merke til kroppspråket at han var utilpass og sånn men jeg dreit litt i det siden det ikke hadde noe å si for min kveld videre (Y).  Når kl begynnte nærme seg 00 så ditchet denne “venninnen” min meg og ville ikke ut likevel. At hun ikke ville bli med ut var egentlig ett fett for meg siden jeg hadde avtalt med mange andre å møtest ute uansett(Y). På eventet satt vi en god gjeng på langbord å koste oss gløgg ihjel. Vi var der til stengetid før vi skulle videre på nash. Jeg og søskenbarnet mitt satt ute lenge med mange andre tullinger som skulle kjøpe seg mat i menst vi ringte rundt etter sjoff 🙂 Etter en stund med ringing satt vi endelig i bil og skulle på nash.


 

Denne “venninnen” som da hadde spurt meg en uke’s tid i forveien om jeg ville bli med ut og som ikke ville bli med ut likevel når det kom til stykket. Denn  samme “venninnen” som jeg prioriterte forrran andre venner som jeg hadde kjent mye lengre enn henne, hun var også den som sa at hun visste om vors og at vi måtte komme dit. Jeg tror vi snakket 3 samtaler iløpe av bare den lille tiden før vi skulle på nash. Hvor hun plutselig sier i den siste samtalen.. ” Vi er med han, men du er ikke velkommen Doll’a”…. Veel Okei? Er ikke dronningen velkommen på nash?? Okey det skal vi nok se på så får jeg høre det av personene som bor der, tenkte jeg. I tilegg kunne jeg ikke fatte og begripe at jeg ikke var velkommen til akkuratt denne personen for dette var en person jeg hadde snakket med gjentatteganger å vi hadde aldri hatt ett eneste problem da. Han hadde alltid svart på meldingene og hadde aldri gitt utrykk på at vi ikke va “cool” lengre. Vel nå skal dere høre.. I det vi satt foten utenfor døren kom denne “venninna” mi, eller jeg vil heller si  “bekjent” i mot meg å sa vi måtte bli med inn men jeg ikke var velkommen fortsatt. Vel ok.. At jeg ikke var “velkommen” der det dreit jeg egentlig en stor neger i og fikk trynet mitt inn dørstokken med tanker i bakhode på når jeg skulle bli konfrontert (Y)

Når jeg kom inn døren satt der allerede noen venner av meg i soffan å småsupte på det lille av drikke som var igjen, jeg tror kl var 4ish faktisk. For det første når jeg kom inn døren var det ingen av de som bodde i huset som møtte meg. Det var ingen som prøde å “stoppe meg”. Og det var heller ingen av de som bodde der som kom bort for å snakke ELLER konfrontere meg. Skal jeg ver helt ærlig så skjønnte jeg ikke helt hvem som bodde der siden ingen gjorde “krav på sitt hjem”, om man kan si det på den måten. Siden jeg tydligvis var så jæææævlig lite velkommen dit(Y). Jeg satt i soffan en stund og pratet med vennenne mine og åpnet en øl som jeg hadde tatt med. 

Plutselig BOOOOM!! Helt ut av det blå sto der en sinnapropp som klikka i sidevinkel på meg. Hun prøvde seg i trynet mitt, også da på avstand vel og merke å ville kaste meg ut…. Men veit dere hvem denne sinnaproppen som skreik av full hals var da?? Neida… DET VAR INGEN ANDRE ENN DENNE “venninnen” min som hadde mast i en uke og da gjerne flereganger daglig om at jeg måtte  komme til sykkylven… JA.. Oooooook!! Det var også fortsatt den samme “venninnen” som i tilegg da sa jeg måtte komme på akkuratt dette nashet (Y) (Y) (Y) GOOOD FUCKING JOB; BRO!!!!! (Y) (Y) (Y) Gratulerer, du er sykt “dyktig” ass!! -_- (Y) Så ustabilt ligger din lojalitet til folk at du plutselig bare switcher helt ut av det blå??! OMFG!!!!!! Jeg får nesten litt latterkick av hele situasjonen. Så jæævlig latterlig (Y) Herreguuud!!!! Jeg husker det var mange andre som var til stede som mente det ikke var på hennes plass å få meg “kastet ut” siden hun ikke bodde der. Noe jeg slev også er sykt enig  (Y),  noe jeg har fått høre i ettertid (Y). Denne, hva skal jeg kalle henne for å ikke lage mer drama når folk av henne eller hun selv leser dttee innlegget men ja.. Jeg foretrekker kjerring eller fake ass bitchen, faktisk. Hun var tøff nok til å stå å rope til meg. Men hun var faaen meg ikke tøff nok til å gjør noe mer. Sikkert fordi hun selv veit at jeg er syk i hodet mitt når jeg blir mad AF. I tilegg hadde nok over halve festen backet min rygg og ikke hennes (Y) Og ja.. Bare sånn at jeg også får frem dette. Men jeg var faktisk den personen som måtte “finne” de som bodde der. Det var også JEG som måtte gå bort for å “konfrontere” eller snakke med de og ikke omvent. Noe jeg slev synst var sykt rart etter som at de som bodde der “ikke ville” jeg skulle komme. Hadde det vert bitchess i MITT hus?? OH DAAAMN!!! Jeg hadde møtt de i døren før de engang rakk å sette foten inn i innkjørselen min, om jeg virelig ikke ville hatt de der (Y). Men nå e rjo jeg ganske snill og greit i tilegg veldig medgjørlig så ingen starter piss mot meg (Y).

Uansett… Jeg fannt hun som bodde der og det ironiske er også at vi satt rolig å ordna og pratet om hva det hele dreiet seg om. Jeg synst dte var så merkelig at hun som bodde der skulle ver sur for jeg kjennte ikke henne, og visste heller ikke hvem hun var. Hode mitt var egentlig jævlig tomt når dte kom til hva denne situasjonen handlet om (Y.) Vi satt rolig i soffan å pratet også sammen med typen hennes som bodde der og PLUTSELIG begynnte denne “venninnen”.. Nei.. Vent jeg tror jeg går over til å kalle henne “bekjente”- fordi hun nå er irrelevent for me (Y) Men ja.. Vi satt i soffan helt rolig rundt ett bor sammens med de andre gjestene å prøvde finne ut av situsajonen. Og når vi satt dre å prater pluteslig da skal denne “bekjente” pluteslig begynne å klikke?? OKEY… Vi sitter her å skal ordne opp i dramaet og DA skal plutselig du få PMS-annfall å klikke?? Okey.. Var det nettopp fordi du IKKE ville at vi skulle ordne opp?? Ville DU at det skulle bli drama?? Og hvorffår klikka du ikke før enn når vi satt å skulle løse “problemet”?? DAAAAAAAAM!!!! Dette blir bare alt for mye for det pene hodet mitt altså !! I tilegg Gikk jo dette uværet ut og knuste glass på barnerommet til de som bodde der sov. Bare det is eg selv blei jo ett helvette, og ikke nok med det så krangla hun med typen sin i samme slenge. Tror de begge kastet glass på hverandre eller hva det var så de forlot jo festen ganske tidlig. ( nå skal ikke jeg helt sikkert si om det var dtte som skjedde, for det har jeg ikke noe med og det påvirker ikke min situasjon. Men det som blei fortalt av de de som var igjen på festen (Y).  I tilegg er jo hukommelsen min ikke helt 100% så hva som ordrett blei sakt husker jeg ikke. (Y) I mine øyner og ører er det sykt at men mor kan oppføre seg på denn måten hvor det blir kastet glass i hytt å gevær. Og da i tilegg på barnerommet til noen andres barn?? WTFF???! Good maddafakkkingz job again.. GIRL (Y) (Y) OKEY !

I tilegg han som bodde der var også han som tidligere var på vorset som jeg sa virket litt utilpass når han såg meg. Det er også samme person som jeg mangenganger tidligere har snakket me uten at han har gidd noen utrykk av at vi har ett problem, jeg og han (Y). Det sa jeg også til han.. “Jeg trodde vi var “cool”.. Vi har jo prata mange ganger, hvorfår har du aldri sagt noe om du har hattett problem.Og hvorfår har du alltid da svart på chatten når vi har hatt en samtale??”

Jeg er veldig glad for at desse to personene  som bodde der var voksne nok til å ordne opp på en ordentlig måte (Y) Noe som også bare skulle mangle med tanke på alderen til alle som var til stede (Y) Hele greien handlet om ett blogginnlegg hvor jeg hadde gjenntatt noe han hadde sakt for leeenge siden på en fest. Noe om at han kjennte Robie Williams, Lady Gaga osv.. JEg for min del ledde litt av dette og fortalte om detet på bloggen. Fori i mine ører hørtes det ut som rein bull-shitt. Greit jeg har møtt mange kjendiser jeg også. Også flere enn noen av de bondefolkene her og veldig mange andre noengang kommer til å møte. Men jeg sitter ALDRI å skryter om det! (Y) I tilegg blir jeg så kvalm når venner, bekjente eller gutte rosm prøver sjekke meg opp skal skryte over den ene “kjendisen” de har møtt. Bare fordi de veit at jeg har status. Elelr fordi det får dem til å føle sge mye bedre, elelr viktig (Y). Det er noe av det værste jeg veit for har dere noengang sitti å hørt på alle kjendisene jeg har skrytt om??!.. Nope.. Jeg har ikke det behovet, og skjønner ikke da hvorfår du har det selv??!

 

Uansett dette blogginnlegget var noe jeg skreiv for ca  1-2 år siden.  Itilegg var dette på en sykt gammel blogg også. Jeg har sikkert hatt 2 blogger i ettertid (Y) Men ja.. Jeg hadde gjentatt noe som han sa og kankje ledd litt av det på bloggen. Nå husker jeg ikke konkret hva jeg hadde skrevet heller men jeg kan ikke huske at det var så alvorlig at det i ettertid kom til å bli en sak av (Y). I tilegg hadde jeg jo glemt det nå 1-2 år etterpå (Y) Og sånn som jeg sa til han så var min hensikt aldri i å være ekkel med noen, men jeg ytterer bare meningene mine mer offentlig enn andre.. Sånn som jeg gjør akkuratt nå…. Og nå blir det sikkert ett nytt drama pga akk DETTE  blogginnlegget her også! xD LOL 😛

Men jeg har aldri nevnt noen navn, det gjør jeg heller ikke nå. Jeg står også alltid 100% for hva jeg sier, gjør og måtte legge ut (Y) I tilegg var det unødvendig styr fordi noen hadde sakt til hun som bodde der at jeg hadde skrevet om henne også på bloggen. Noe jeg ikke har siden jeg ikke kjenner henne eller har møtt henne før. Hvordna kan man skrive om noen man ikke engang veit finnes der ute?? For min del blir akkuratt det veldig vanskelig. Hvor hun hadde fått det i fra veit jeg ikke men hun sa hun hadde fått høre det av noen andre. Akkuratt da mener jeg at man IKKE  skal tro på alt man hører og at man kanskje skal sjekke bedre opp fakta selv før man “langer” ut etter en perosn? 🙂 Typen henne kunne også bekrefte at jeg ikke hadde skrevet noe om henne. Så egentlig var dette ikke en så stor greie at folk bare måtte skrike og knuse ting, mener jeg (Y) Vi som var innvolvert fikk også ordnet opp og han som bodde der blei også med oss videre til naboen for å drikke der  ør vi blei hentet av taxi (Y) 🙂

Jeg husker hun som bodde der var også litt irritert fordi at hun ikke fikk snakket med meg eller yttret meninger ør hun andre “bekjente” gikk helt avmok. Og de som bodde der virker jo som greie personer de (Y) Jeg har ikke noe problem med noen av de (Y) Men denne bekjendte  der imot… Hun kom på ett tidspunkt i soffan å sa unskyld. Noe jeg desverre ikke aksepterte.. Jeg mener.. Man kan ikke oppføre seg som en tyrann og bare si unskyld å tro at alt er ok igjen. Ikke med meg. Og i allefall IKKE når jeg jeg beruset heller.. Akkuratt nå så bryr jeg meg fint lite om denne personen og om alt som kjedde. Bare sykt frusterendes at folk alltid er ute etter kvalme og drama for nada-potada. Det er vireklig hard å være vakker, lett me tell u that (Y)  -__-

Så om noen har noe fuckings problem med dette blogginnlegget som jeg nå sitter å skriver så let me fucking know!!!! OK??? Og da på en ordenlitg måte å med engang, ikke mange uker, dager eller år i ettertid. OK??! Så skal jeg forklare meg, OK?!  I tilegg har jeg ikke skrevet dette inlegget for å henge ut noen, det gjør jeg helelr ALDRI. Jeg føler heller ikke at jeg har skrevet noe styggt om noen. Jeg forklarer bare situasjonen som oppsto !!!!!! I tilegg Har jeg jo nå erfat at om jeg skrive ting så kan det backfire, Noe jeg er fullstendig klar over også ! 🙂 Men jeg toler en konfrontasjon så for min del går det ganske greit. Spørsmålet er.. Gjør du ??  Heller visste jeg lite om at så mange av bondelandet-folka var innom bloggen min også ! xD  Jeg må bare ta mine forhåndsregler å forklare meg godt nok så jeg selv skjønner at alle de andre som leser også kommer til å skjønne!! 🙂 🙂 :):) OK?? :* <3 <3 <3 

2 kommentarer

Siste innlegg