Motorfestival- Stryn, min opplevelse dag 2 (Y)

På søndagen sto vi opp så seint at vi hadde glemt å sjekke ut fra hytta når vi egentlig skulle. Ingen av oss smartinger som var til stede hadde husket å sette på alarm kvelden før og i kke var det bare bare å sjekke ut fra den hytta der heller. Akoholdammer over hele stuegulvet og uansett hvor man tråkket eller gikk satt man fast i gulvet eller blei våt på tæra!! (Y) Kjempe kult liksom ! 😛 Jeg husker jeg var også da tom for strøm sånn som jeg vanligvis for tiden er. Jeg lånte telefonen til Leirmo for å ringe litt rundt så jeg visste åssen de jeg dro med dagen før og andre hadde det osv. Det som er litt ironiskt er jo at jeg some er jente var den som satt på rævva å fikk det ene vannglasset eservert etter det andre. Menst gutta-boys var de som rydda, vaske og fikk hytta i orden! Hahah.. Herregud så jeg lo for ingen av oss var jo edrue for 5 flate øre heller. Leirmo sto å tok oppvasken for hånd, Nils prøvde støvsuge gulvet men måtte over på vaskingen og Sondre tok seg av ryddingen. Det eneste jeg gjorde va å le og prate 😛 Akkuratt sånn jeg slev liker det (Y) 😉 Hehee.. Som dere sikkert sre så mangler jeg sminke på halve trynet og fikk påpekt dte veldig mange ganger av Sondre (Y) LOL


 

Etter litt over en timestid i hytten fikk vi om sider sjekket ut og dro videre inn til sentrum så vi kunne få i oss litt mat 🙂 Etter vi fikk i oss litt mat dro vi bort til de andre for å sjekke åssen formen var hos de (Y) Her satt vi lenge å bare gidde update til hveandre om kveldne før å hvor gøy vi hadde hatt det. Før vi skulle hjme bestemmte vi oss for å dra litt utenfro stryn så kunne de som ville få bade av seg den fæle festival-stanken imenst vi andre satt i sola å bare slappet av (Y) 🙂 


 

Jeg tror egentilg at store deler av dagen bare gikk til nada og ingenting for jeg var ikke hjemme før i 20 tiden, i tilegg hadde vi problemer med bilden før vi dro fra stryn igjen så det gikk nesten 2 timer bare til å stå på en og samme plass før vi kom oss hjemover igjen (Y) Å guud så deilig det var å se Isadora igjen!! Greit jeg var fyllesyk men alvparten av den syken dro rett utgjennom vinduet når hun kom løpendes mot meg og kastet seg i armene mine <3 <3 

2 kommentarer

Siste innlegg