Motorfestival- Stryn, min opplevelse dag 1 (Y)

Hei dere !! 🙂 Her er en liten update på hvordan jeg hadde det i stryn og hva jeg gjorde der siden det er så mange som har spurt om jeg ikke kan fortelle litt osv. Altså.. Jeg veit ikke om det er så veldig mye å skrive fordi jeg ikke hadde telefone store deler av dagene jeg var der. Det er også litt derfor jeg ikke har skrevet noe særlig om den helgen her på bloggen. Mangel på bilder  og i tilegg var jeg  ikke der på dagtid når det var fullt opp med programmer. Jeg var der bare på kveldstid når det var fest liksom(Y) 😛 

Nå ska dere høre 🙂 Den helgen (forrigehelg som var, 4juni) hadde jeg faktisk ikke planer om å dra ut på fest siden jeg har festet hver jævvla helg siden langhelgen vi hadde rundt 17 mai, no som også begynner å ta på kjenner jeg. I tilegg passer det jo sykt dårlig når man prøver å trene for å gå ned i vekt(Y) Man går jo bare opp da daa!! ;O En venninne av meg hadde hagefest med både bortennis og party telt så da fikk jeg ordnet meg “fri” og barnevakt 🙂 På dagtid var jeg og Isadora på strandalørdag. På ettermiddagen dro vi hjem til mamma og pappa fo å grille sammens med de. Når kvelden kom dro Isadora og de andre på hyttetur for å møte noen slektninger og familiemedlemmer av mamma. Isadora skulle inn å leke med ei jente som heter Mille som allerede var inne på hytta. Jeg gjord med klar for kvelden sammtidig somjeg var på tlf med forskjellige venner. Utover kvelden bestemmte vi oss for spontantur til Styrn siden det var så mye som skjedde der og ikke her. I tilegg var det mange fra hagefesten, bygden og rundt omkring her som skulle videre så da fikk jeg og Elise sitte på med Emilie og Pernille til Stryn 🙂 <3

 

I Stryn møtte vi gutta-bøys fra Stranda og satt sammens med de på harryplassen der alle trailarene som var med i bilparaden sto arkert. Vi satt der å drakk en liten stund før jeg og venninna mi dro på pub videre, siden hun var klinkendes edru og ikke likte noen av drikken som jeg og andre tilbøy henne. xD På puben var det veldig bra men også veldig mange bitchy folk. Det såg dere vel på videobloggen som jeg postet tidligere i helgen der jeg snakker om folk som er helt fucked up. Mange stygge blikk blei sendt og mange skulle hviske og snakke.. #TYPISK!! Skjønner ikke jeg.. Kan ikke folk bare la meg være i fred?? Mååå de lage en så stor scene ut av å bare se meg??! Skjønner at det sikkert ikke er så kult når guttene de like blir eller ha troen på ditcher de med engang jeg kommer valsendes inn døren. Men det er jo ikke noe jeg kan kontrollere faktisk, så istede fo å hate på meg kan dere hate på guttene deres… OK???! Anyways.. Her blei jeg mye sjekket opp og det var gøy å se litt andre tryner enn de jeg ser hver jævla dag/helg ellers 😛 HAHAHH 

I løpe av kvelden dro Elise hjem og jeg hadde selskap i en som het Kevin 🙂 Han var super hyggelig og sjarmerendes, i tilegg hadde vi det så sykt fett sammen!! 😀 En gutt som både var pen å se, sprø og med lik humor som meg!! 😀 😀 Vi rulla jo i gresset fordi vi skulle være “spioner” bare på puur F og  gudene viet hva?? 😛 Vi var sammen store deler av kvelden før jeg fikk nok av Idioter på campingplassen hans. Jeg kjæftet de jeg måtte kjæfte på, fortalte de akkuratt hvordan trynene deres såg ut før jeg stakk der ifra videre på nach til strandavennene mine <3 Ja på Campingen ditchet jeg desverre Kevin og ikke veit jeg hvorfår 😛 Angrer litt på det i dag men sånn er det jo bare. Ikke fordi vi skulle ha sex men fordi han var så sykt fet å henge med, i tilegg klikka vi så sinnsykt bra sammen!! 🙂 

Jeg husker sykt godt da jeg spurte han om hvor gammel han var.
” 20″ svarte han og jeg looo så jeg nesten grein.
Han bare… “Hva faaen er det som feiler trynet ditt da? Åssen var det på noen måte morsomt??”
Jeg bare.. “Veit du hvor gammel jeg er elller??” Nei sa han..
 “Jeg er snart 26, vennen min” og lo enda mer!! Jeg var jo helt sikker på at han kom tilå ditche meg nå pga alderen, men han bare 
“åja” og smilte før han drakk videre på ølen sin 🙂 

HAHAHAHHHAH… sååå søøt da <3 <3 <3 Herreguud xD xD
Jaja.. Sånn er det jo når man ser så jævvla bra ut og blir sjekket opp av 20’åringer, This bitche still got it u know 😉 HAHAH So fucking FAB!!!! 😉 (Y) YEAH :* 

Når jeg kom tilbake til vorset som nå hadde blitt til  nasch hadde folkene begynnt å samles igjen. 🙂 Utover på morgenkvisten begynnte det å bli litt kjølig så vi satt oss inn i traileren til en kompis, Jonas 🙂 Jeg husker ikke hvor lenge jeg var der men jeg var temmelig sliten og satt vel kankje å halvvsov xD. Jeg og en annen kompis,  som jeg alltid ender opp med i slutten på  kvelden hver eneste helg blei også kastet ut fordi han hadde lenge sitti å sovet. Så vi blei kastet ut sammen??! HAHA WTF.. Vi dro hjem til hytte hvor de bodde. Her sov det allerede en annen kompis i dobbeltsengen så vi sendte han opp på sengen som var over, før en tredje kompis kom valsendes inn døren å la seg på soffan.  Litt morro fordi kompisen som jeg lå i kje med fikk ikke igjen glidelåsen på soveposen sin så jeg lo dritten av meg smamtidlig som  jeg gjentatte ganger skreik “får du den ikke opp”???  “Den sitter faast jo. JEG fården ikke opp” HAHAHAH Det tullingen som lå i sengen over oss ikke visste var jo at det var glidelåsen på soveposen som hadde satt seg fast og ikke at det var andre ting om “ikke ville opp” !!! xD HAHAHAH.. Gjett om vi har fått høre den sykt mangeganger i ettertid da?? AHHAHAHA xD Folk ass! xD 😛

0 kommentarer

Siste innlegg