Jeg drepes av meg selv.. Gjør ikke du ??

God morgen alle!! 🙂 hvordan har dere det i dag? Tenk.. Nå er det faktisk fredag og fredag betyr alltid helg, sant ? 🙂 Kanskje ikke for alle men for de fleste  (Y)
Nå har jeg akkuratt sendt Isadora i barnehagen og da blir det noen timer med jobb for å få det unnagjort for helgen (Y). I dag er siste frist for noen papirgreier som jeg også lenge har utsatt… Vel bare fordi jeg veit at jeg kan, selv om det ikke egentlig er så lurt!! :O I dag tenkte jeg å få ryddet siste “dritten” som ligger rundt i huset, få skikkelig orden.  Vel.. Det sier jo jeg hver jævvla dag, uke og helg men NÅ er det virkelig sånn det skal bli!! Jeg må få i orden både buiss rommet og Isadora sitt nye soverom. I tilegg blir jeg jo gal i hodet av å se på alt som flyter til en hver tid!! Ikke det at jeg er gal fra før men nå blir jeg jo gal på en helt annen og negativ måte!!! xD

I dag tenkte jeg å hente gullet mitt noen timer før i bhg for vi skal nemmelig til nabobyggden ( Sykkylven aka Sykk) på tivvoli. Wooohooo.. Hvor gøy blir ikke det??! Jeg gleder meg veldig på Isadora sine vegne (Y). Jeg tror vi har snakket om det i over 1 uke nå så det blir bare helt super altså!! (Y) Her skal vi ta masse karuseller, kjøpe sokkerspinn, gassballong og mye- mye mer!! 😀 Jeg har snakket med noen venner som har barnselv så jeg håper vi kanksje kan møtest på tivvolliet 🙂 Om ikke så har jo Donna-bill-yo det driit gøy med “mammuten” aka mamma ( altså meg, aaaahhahahahah) uansett!! xD xD HAHAHAHAHHAHAH !!!! Serriøøøs… Noen ganger så drepes jeg bare av meg selv… Gjør ikke duu?? AHHAHAHHAHAHA xD xD xD

 

0 kommentarer

Siste innlegg