Paradise Hotel 2016 vinner er avslørt!!

Hallaisen alle sammen !! 🙂 Jeg veit at det er mange som lurer på hvem som vinner Paradise Hotel i år og det er mange spekulasjoner rundt omkring om det. Jeg selv har fått mange spørsmål og ikke blei det så mye bedre når Tv3 i forrige uke klarte å sende feil promo (trailer) på tv ang hva som skjer i finaleuken. Det var en periode hvor det fllorerete ett bilde av vinnerparet som står sammen i finalen før det blei tatt bort fra nettet igjen, og jeg selv sitter med akkuratt dette bildet tilsendt på pc faktisk. Jeg har noen ganger diskutert med meg slev om jeg skal legge det ut eller ikke. Men siden tv3 har opphavsrett på alle bildene ang tv produksjonen osv så veit jeg sannelig ikke om jeg tørr ass. LOL 😛 Pluselig får jeg en skikkelig feit bot hjem i postkassen liksom, hallo. Jeg selv har jo deltatt på PH tidligere så veit jeg virkelig hvor strenge de er på sånne ting og hvilken summer de da krever av de som ikke klarer å hold ekjæft!! xD Så jeg droppet den tanken selv om det hadde vært fett som faaen på en måte men sammtidig ikke! (Y) 😛 Jeg husker selv når jeg så promoen den uken at jeg synst den var litt “rar” fordi den vise så veldig mye. Men hvem som sto i finalen sammen såg jeg jo ikke før jeg fikk bildet. Dere veit.. Promo reklamen går jo så sykt for, blonker du en gang da så har du gått glipp av 3 scener ikke minst!! hahahah xD. Helt umulig å få med seg de ekstra smådetaljene om man ikke sitter å ser på med en lupe liksom 😛 I tilegg spekuleres de mye i hvem som har lekket bildene. Noen sier det er Chelester, noen mener at det må være noen i produksjonen selv eller noen i mediaverdenen. Uansett så må det være enten en av deltagerene, produksjonen eller jurnalister for de er liksom de eneste få som får sett episodene på forhand (Y) Jeg tenker å ikke “spoile” hvem dette er siden jeg veit det er mange sinte PH fans der ute som jeg ikke er interissert i å ha på nakken ATM. lol. I tilegg har jeg god kontakt med produksjonen og tv selskapet så det sier vel seg selv da at jeg ikke kommer til å drite på den broen liksom (Y)

Hvem tror dere det er som har lekket bildene? Fikk du det selv med deg når promoen gikk på tv? Selve tv3 har innrømmet feilen selv og fikk jo fjærnet den promoen fort AF (Y) Men likevel er de tnoen som har rukket å få de  med seg. For alt vi veit kan bildet også være photoshopet? Men det tviler jeg sykt sterkt på for det bildet såg skikkelig real AF  u know (Y) Just saying xD  


 

0 kommentarer

Siste innlegg