Blir folk litt eksta dumme etter kl 00:00 ??

Heisann dere! 🙂 Var det flere enn bare Roger som ikke fikk med seg at det tidligere blogginnlegget “når du bare får lyst til å drepe barna dine” ikke var en realitet men ett ord-trykk? Okey jeg trdde virkelig at folk ville forstå hva jeg mente med det, men tydeligvis ikke. I tilegg prøvde jeg jo  å gi det inn med både t-skje og spise-skje bare for å forsikkre meg om ting i ettertid. Selv skriver han i en kommentar at han “skjønnte” det bare var et ord utrykk, men tydligvis ikke når han videre skriver at beymringsmelding allerede er sent inn. Herregud er det virkelig mulig? Nok en gang blir jeg sykt frustert å himmler med øy’a over at enkelte folk er virkelig bare såå sinnsykt dumme!! :O :O Daaamn.. Og noen mener å tror at jeg er dum? Hallooo.. Har du hørt på deg selv i telefonen, på nettet eller i en samtale i dte heletatt eller?? Maaan.. Just stop it, please? Driter du mer nå så driter du deg helt ut liksom! hahah xD Nei fy flate, er det virkelig mulig ? 😛  Ja og det er akkurat det det eeer ! xD Og dette er ting som skjer på nattestid når alle normale folk sover 😛 Blir folk litt ekstra dumme etter at klokka har bikka 00:00 kanskje?? 😛 LoL.  Jeg la meg selv kanskje litt ut for “hugg” bare av overskriften, og det  kan jeg sikkert litt forstå også… Men at det skulle gå så forferdelig inn på noen? Vel.. Det trodde jeg faktisk ikke noe det helt sikkert ikke gjorde i dette tilfelle heller. Roger vil bare lage kvalme noe som er veldig enkelt å gjennomskue (Y) #High5forstupidppl.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg