Når du bare får lyst til å “drepe” barna dine

Hei dere! 🙂 Hva skjer? Husker alle på at vi allerede har kommet halvveis i denne uken eller?? I tilegg er det strålendes fint vær på bondelandet (Y) Timmel opp for den da, lett!! 😀 😀 I dag våknet jeg av at noen søte små barneføtter kom tusslendes inn på rommet, bort til sengen, glodde meg midtt i trynet og spurte meg med en sjarmerendes stemme : “mamma… Vill du bli med meg på do??”. AAAAWWWW!!!! Så klart kan jeg bli med deg på do, vennen!! Hun er bare såå nydelig og søt.. Dere veit når barna dres er så søt at du bare har lyst å “drepe de”?? HAhhahah Ja litt sånn følelse har jeg hver eneste dag når jeg klemmer flat de store, myke, runde bollekinnene hennes !! <3 <3 xD Giiiirl ! :* Litt samme følelse har jeg også med bikkja mi faktisk, at jeg nesten får litt lyst til  å depe han også… Fordi han er så nuss ! xD Tror det er de som dreper meg  først med den nusseligheten sin! Men ja når vi først snakker om det da.. Så hadde jeg en katt…. Hun var så søt hun også, at ja… Skal jeg tørre å si det igjen eller går folk plutselig heeelt av skaftet nåå??! MEN JA… JEG HADDE LYST TIL Å DREPE HENNE OGSÅ!!!!!!!!! Ahahahhaha…. Daamn.. Men dere skjønner hva jeg mener, sant ? Jeg tro vi mennesker bare drepes innvendig av nusselige ting rett og slett.. OKey nå blei det kanskje litt vel mye snakk om å drepe både den ene og den andre, so lets bee honest. INGEN som kommer til å bli drept her i gården, okey? Plutselig blir det bekymringsmelding i hytt og gevær her, og det vil vi ikke!! Men dere veit enkelte.. De som tar alt så forbanna bokstavelig osv, akkurat desse idiotene må få ting ordentlig inn med både t-skje og spise skje. Og heller ikke da har de fått trykka det ordentlig inn i pappen ! Lol

Men som tidligere nevnt.. Solen skinner og livet er hærlig. Jeg har bess og vi skal snart ut å løpe (Y) Vi snakkes da :*


 


 

 


 


 

2 kommentarer

Siste innlegg