I woke up like this- Makeup free OFC

God morgen alle mine lesere <3 Tenk at nå er det allerede helg… Noe så sprøtt?? :O Plutselig er det julaften igjen før man rekker å engang blunke!! WTF? 😛 Nå sitter jeg her å vurderer om jeg skal  gidde å lage meg en frokost eller ikke. De 3 siste dagene har jeg svidd absolutt all mat både i ovnen og på pannen, så jeg er liksom heller gira på å sulte litt enn å måtte spise brennt mat. Det er noe av det værste jeg veit og Ikke er det sunnt heller. Man kan jo få kreft av å spise svidd mat.. Visste du det? :O Denne uken har vært helt fantastisk med tanke på både tempratur og vær (Y). Jeg har gått mange turer i timesvis sammens med en god vennine. Jeg har sykkla på kveldstid ute på terassen etter jeg har fått Donna-bill-yo i sengs.. Jeg føler selv at dette går rett vei, jeg er mer vel med meg slev siden jeg har gått litt ned og har fått mer energi takke være Alovera Gelen min som jeg nå har fått vett nok til og begynnt å drikke igjen <3 (Den finne rdu i nettbutikken min, for å se priser må du huske og registrere deg som bruker helt gratis) http://myaloevera.no/foreverroyalbeauty/nb/start/.  Du finner den i 3 forskjellige smaker 🙂

 

Bestefar er så sporty at nå har han skaffet seg en splitte ny Ipad air 2 så nå skal jeg strax hjem til han å lære basics ting. Da kan han endelig få begynne å bruke den. Ting må installeres osv. Aaaah.. Det var jammen meg på tide at han skaffet seg en sånn derre synst jeg!! Ipad eller data er noe alle pensjonister virkelig burde ha for både trivsel, for å kunne holde sge oppdatert, tidsfordriv! og kunne holde kontakten med andre på nett når de sitter så mye hjemme dag inn og dag ut  (Y) #Teamgrannypanties !! :*

 

0 kommentarer

Siste innlegg