Jeg hadde blitt avhengig

4 real bitchess jeg holder på å klikke!!! Fy faane så jævlig mye unødvendig “stress” det skal være å bare få orden på en blogg!! Hva faaen da?? Er dte virkelig for mye å be om for at ting skal vær i orden?? Som dere sikkert ser nå så har jeg måttet forandret heeelt om bloggdesignet. Jeg tror faktisk jeg  per  dags dato har den kjipeste bloggen på jord akkuratt nå!! Den ser jo helt forjævlig tragisk ut faktisk. Ikke NOE særpreg, personlighet, tiltrekkende og øyevekkendes på denne siden nå. Heil folkens.. Detter er TRAGISK.. Nei fakstisk så er det forbi tragisk, det er sørgelig og kjipt!!!! Jeg kjenner jeg døøøør sakte men sikkert innvendig altså!! først skulle jeg knote noe inni helvette med designet allerede 3 mnd før den blei offesiel. Neimen satt jeg ikke dag inn og dag ut for å få en feet vibb liksom. Men joda siden onsdag har bare alt gått heelt på tryne. DAAMN! Jeg som ENDELIG synst det var gøy å blogge, jeg hadde blitt avhengig og nå blir jeg så stressa og skikkelig sur når ting ikke funker. Jeg mærker selv at detet går utover leserne og sidevisningene mine, noe betrktelig også! Detet er så langt fra gøy dere aner ikke! Jeg har vært i kontakt emd både blogg. no og Designeren min men veit ikke om de klarer å bli enige om hvem som har feilen og ikke (Y) Men herregud for alt jeg veit så kna dte jo hende at dte er jeg som er grunnen til problemet også for jeg klusser jo noe helt forjævlig bare når jeg skal legge inn banner LOL 😛 Men jeg blogger forstatt men mister veldig motivasjonen av å se hvor mye EN eneste LITEN feil kan påvirke hele systemet og interesset fra folk på en blogg. Nå håper jeg virkelig at dette er noe som kommer i orden iløpe av i morgen om ikke må jeg kaste noen tallerkner på taket til nsbon alstå!! 😛 😛

PEASE OUT FU#$%&(S!!!!!!! <3

 

2 kommentarer

Siste innlegg