Jeg vingler mye frem og tilbake

I dag har vi vært i  Sykk til homeopati og en tur på dyrebutikken. Isadora var så trøtt stakkar, vi kjørte ikke mer enn mx 5 min før hun sovnet:P For ett deilig vær og for en nydelig dag ! I dag har jeg skikkelig troen på alt livet måtte kaste min vei så om det er planen fremover i tid så er dagen i dag ganske perfekt 😛 (Y) Jeg er skikkelig tiltaksløs om dagen når det kommer til “utseendet”.  Gidder sjeldent å stelle håret og dra på sminken. Her på bondelandet skjer det jo ikke så frykteli mye heller. Om du skal se folk i ukedagene uten om jobb må du jo oppsøke matbutikkene likosm 😛 HAHA! Vel ellers har jeg, Isadora og Casanova gått tur med en venninne noe jeg håper vi kan fortsette med fremover. Deilig å lufte både tanker og huet :*


 Jeg har tenkt veldig mye i det siste på fremtiden og hva planene miine/ våres er fremover. Jeg vingler mye frem og tilbake noe som har mye med at jeg ikke er sikker nok til å kunne ta det første steget inni fremtiden. Jeg skjønner jo at jeg må gjør noe men det er liksom så skummelt, vanskelig og på samme måte veldig frustrerendes. Jeg har ljo ikke bare meg slev å tenke på lengre heller… Nå skal jeg trene litt før det blir ny rutine med bloggerne etterfulgt med Paradise Hotel 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg