Søvnløse netter

Heisann ! 🙂 Det er vel kanskje litt styggt å si men missforstå meg riktig: I dag var det faktisk en fryd  å sende Isadora i bhgn. Isadora har jo hanglet en del siden påske med stygg hoste osv. Hun har vært ganske opplagt og fin bortsett fra noen få dager der jeg kan se at formen ikke er helt sånn som den skal være. På fredag var jeg og en kompis på game night hos noen venner. Her fikk vi servert en nydelig takogryte av nydligste Heidi og typen hennes 🙂 Etter vi spiste gjikk jo slarven i ett.. Som alltid 😉 Både jeg og Heidi hadde blogg/nett-trøbbel så vi satt flitti på tastene sammtidig som vi prøvde følge med på hva de andre 2 tmannfolkene prøvde å si sammtidig som vi prøvde føre en samtale selv 😛 HAHA! Her satt vi til langt på natt, drakk øl og spillte Nintendo wii U. Jeg synst det er veldig fint at vi prøver å finne på noe i løpe av uka uten uten at det må innebære driit-fylla liksom. Utrolig hyggelig og vi ler oss alltid skakk ihjel. Tror vi alle har blitt litt varmere i trøya nå for nrå vi er sammen er det nærmest ett galhus!! HAHA stakkars Mira /bikkja) deres. Skvetter hver gang når jeg opner kjæften vettu. Jeg som ikke klarer å kontrollere det syke trynet mitt når jeg de få gangene taper på Mario. Noe som har begynnt å bli velig ovrte?!?!? WTF?? ;O ;O Nå tror jeg virkelig a jeg har mista grepet gitt… 😛


 

Jeg klarte seff å glemme kameraet jemme så dte blei liter og i tilegg skam-dårlig bildekvalitet. Men jaaa. Menst jeg forstatt husker det: Heidi har egen nettbutikk hvor du finne aaaalt mulig. Vi tok oss en tur på lagerrommet henens og daaaamn!!! Der var det syykt mye kult altså og gud hvor lenge vi koste oss inne på dte rommet. Denne høytalerener definitivt min favoritt!!!! <3 <3 <3 Kul.. Sant?!?!? ?!?!?!??!

video:snapchat2751603283916285292

 

Etter jeg kom hjem og etter alle de timene+ dagene hvor jeg satt oppe å tukklet med bloggen kjennte jeg at jeg lengtet noe SYKT etter senga. Det svei skikkelig på øya og jeg var utrolig tung i hodet. Dere skjønner hver kveld etter onsdag når jeg har Isadora så har jeg sitti oppe helt til 05 tiden og BARE stuket med bloggen.. HVER dag og opp igjen i 06:30 tiden!! Så jaa… jeg var temmelig utslitt og irritert på meg selv. Når jeg kom hjem møtte jeg Isadora i døra. Hun hadde akkuratt stått opp igjen og ikke nok med det. Hun skulle grine hele natta til hun spydde. Dagen etter spydde hun opp til flereganger og hadde feber…… Skjønner jo at det ikke er hennes feil at mamma rangler men akkurat på det tidspunktet angret jeg VELDIG på at jeg ikke hadde fått ordentlig søvn nettene før!! Så hele helgen brukte vi inne forran tv og slappet av 🙂

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg