Det har motsatte effekt

God morgen alle! 🙂 Nå har jeg komt frem til den konklusjonen at det faktisk ikke lønner seg å sette sammen mange bilder til i ett stort.  Det  blir faktisk så innmarig lite bilde på telefonen i forhold fra datamaskiner. . Det funker å se det fra data+  da slipper man å skrolle ned liste etter liste for å få med deg alle bildene. I tilegg synst jeg bildene beli så lange om jeg tok bilder i høyden men har jeg faktisk fått orden på dette. Gjort bloggen smalere osv så nå tror jeg det skal funke. I går kveld satt jeg å vurderte om jeg skulle gå inn på bloggen fra strat å redigere dette. Altså legeg alle bildene inn på nytt. Men hva faaen?!?! Dette gjorde jeg sist jeg fikk responsivt design og det tok driit lang tid. I tilegg er amnge av bildene som ligger ute allerede lagt over å harddisk osv så det får jeg bare glemme. Kanskje end ag når jeg får bedre tid men tviler på at det er så jævlig mange som klikker tilbake i arkivet for snart 2 mnd siden  også 😛

 
– I dag var jeg faktisk så flink og satt på vekking, i  tilegg streika ikke telefonen min så vi kom oss ned i god tid før det var frokost. Ikke nok med det.. Endelig sov Isadora hele natten uten å vokne en eneste gang her hjemme. Jeg har lenge slitt med at hun aldri sover ordentlig he ri huset men alle andre plassser men i natt skjedde det og jeg er fakstik ganske glad. Hadde jeg bare fått sove, no jeg ikke fikkf ør kl var rundt 03:00 tiden. Hvorfår jeg ikek fikk sove skjønner jeg ikke. Jeg lå virkelig lenge å bare stirret i taket på den lille plassen jeg hadde, før jeg blei skubba ut av både Casanova og Isadora 😛 
I dag er det sol og jeg er super fornøyd! 😀 Nå tenkte jeg å hente ned trenings-sykkelen fra loftet og sette dne ut på verandan Tenker den kan få stå der ute nå fremover så blir det enklere å trimme og da står den ikke middt i stua heller (Y). Nå skal jeg spise litt frokost først :* Ps: Dere som leser bloggen på data kan se at jeg IGJEN jobber med nytt desig 😛


 

4 kommentarer

Siste innlegg