Dette gjør meg glad

21 ting som gjør meg glad i tilfeldig rekkefølge:
1. Isadora og Casanova. <3
2. Mennesker med god humor. De du ler så hardt med hele dagen at det gjør vondt i magen ! :).
3. Glade og positive mennesker. 🙂
4. Når jeg får komplimenter. 🙂
5. Å glede andre. 🙂
6. Når det kommer til gaver er det ingenting som gjør meg mer lykkelig enn å velge ut og vite akkuratt hva jeg får ! 😛
7. Sommer- sol og varme. <3
8. Reise og oppleve nye ting.  🙂
9. Å være sosial og dra på festligheter. 🙂
10. Bruke tid med familie og venner. <3
11. Jobbe med tv og underholdning. 🙂
12. Når jeg lager mat som smaker overraskende godt. 🙂
13. Når jeg føler meg vel med meg selv. 🙂
14. Når jeg farger håret. 🙂
15. Å omublere hjemme eller hos andre. (Y)
16. Når jeg finner en underholdendes serie å følge.
17. Grilling. 🙂
18. Overraskelser. 🙂
19. Å være forelsket.
20. Mestringsfølelse. 🙂
21. At jeg tørr å være meg selv 100% til en hver tid ;*

Nå sitter jeg her med delvis hodepine. Isadora snurret meg så fort på stolen i sta at jeg blei så utrolig svimmel. Kan virkelig det utløse hodepine?? :O Jeg blei så svimmel og følte skikkelig ubehag så jeg måtte legge meg ed på litt når hun fannt sengen 😛 Håper bare jeg ikke ødelegger sånn at jeg IKKE får sove igjen til kvelden. Men det tror jeg ikke, jeg sov jo ikke så lenge ! 😛 Nå skal jeg sette på litt klesvask, rydde kjøkkenet før det blir innsjekk på Paradise Hotel (Y) Hvilke ting gjør deg glad? Er det noe du “savner” på listen?

0 kommentarer

Siste innlegg