Mistet interessen

Hei dere!! 🙂 Først og fremst må jeg bare skryte å fortelle dere hvor OVERLYKKELIG jeg er for at det er sååå mange av dere søte små skapninger som tar turen innom blloggen min for å følge med og oppdatere seg hver bidige dag!! Jeg har jo en god stund liggi ganske død på sosiale medier etter at jeg fikk Isadora så jeg følte også litt på om folk kanskje hadde “mistet” interessen og hvor bra bloggen ville slå ann denne gang osv… Men hvem er dte egentlig jeg prøver å lure?? SELFØLGELIG går det IKKE ann å miste interessen for meg!! HAHAHAH ! Men uansett…. Herreguuud så gøy det er å bare sitte følge med på hvor mange som faktisk kliikker seg inn og leser hver dag. Både mine Norske lesere og dere fra andre steder også!! <3 Daaamn!! 😀 😀 Dette gir meg faktisk motivasjon og engasement til å oppdatere oftere, “presse frem” ett innlegg selv om sengen eller soffan er det som frister mest! xD  MEN NEEEEI!!! Nå blir det faaen meg skjærpings fremover og jeg har sååå mye spennede å fortelle/dele med dere!! 😀 Tusen takk for at dere er dere! Dere får meg stadig lengre opp på Norges Topplister selv om det er noen helger hvor jeg ikke bloger og detter litt ned så ryker jeg rettt opp igjen bare etter 1 inlegg <3 <3 😀 Livet er herlig og det er faaen meg du også!!!! 😀 😀 😀 :*


– Nå har jeg sitti i noen timer å jobbet, det ene øyet er fortsatt irritert av allergi men heldigvis så er det overkommelig!! (Y) Nå venter jeg bare på mamma som jeg skal stripe håret til. Tenk at det allerde er onsdag…??? Snart helg igjen og gjett hvem som IKKE skal ut??? JEG!!! 😀 😀 Noe så deilig (Y)

0 kommentarer

Siste innlegg