Jeg kommer til å bli avhengig av sprøyter

I dag tidlig våknet jeg med at allergien nok engang tok overhånd.. Det var så vidtt jeg fikk opp øya når jeg svippa Isadora i bhg og vesken bare rannt! ;(  Jeg klødde som en gaaal og det blei bare verre og verre. Den slo meg rett ut som VANLIG så jeg måtte rett hjem å legge meg! Jeg tok noen tabletter og ba til gud og vår kjære herre langt oppi der at det skulle gå bort fortest mulig.. Faen da.. Jeg har ikke tid til å bare ligge i sengen og gjør ikke’no! Jeg blir gaal av at allergien skal “kontrollere” så store deler i av livet mitt..  Jeg bare haaater sånne dager som dette og det er ALDRI noe som hjelper. Er jeg heldig så hjelper det å “sove det av” og det funka faktisk i dag. Sikkert fordi øynene får ro og fred men det er sykt kjipt uansett! Jeg våkna opp i kl 13 tiden og da var jo nesten hele dagen min gått. Jeg satt meg ned og jobbet som en GAAAAL hjemmefra frem til Isadora kom hjem i 16 tiden. Ulempen e rjo at  NÅÅÅÅÅÅ HAR JEG SÅ JÆVLIG MYE ARBEID JEG MÅ TA IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÆÆææææ….. Typisk.. Nei forresten, dette er TRAGIS!! Nå har jeg titta litt rundt på nett ang allergi.  Jeg har visst i en periode at det finnes en sprøyte man kan ta hver 2 uke, om jeg ikke husker helt feil. Og er det bare jeg som tenker at hver 2 uke er jo helt syyykt!!!??? Skal jeg liksom være avhengig av en jævvla sprøyte resten av livet?? Og jeg som haaater sprøyte?? Jeg har skikkelig sprøyteskrekk og det har vel også mye med at jeg måtte ta så mange sprøyter heletiden igjennom adopsjonen på så kort tid.. Jeg er såååå drama når det bare er snakk om blodprøve i fingeren liksom. Greit jeg er skikkelig bad ass til vanlig altså men sprøyter??? NEEEEI. Det samme gjelder tannlegen.. Jeg  må ha moralskstøtte av mamma på sanne ting!!! HAHAHAH ja dette var jo MIDTT I BLINKEN FOR MEG!!! xD xD LOL “high5 for mutter’n (Y)” hahahahhahahhahaah xD

Idag har jeg og Isadora ryddet ut fra “roterommet”. Flyttet ting opp på det skummle loftet mitt så nå er nyrommet henens snart klar for sparkling og maling. Gleder meg til hun får større rom og i tilegg får jeg Buisness rom der hun har rom nå. Wooohooo.. Dette blir bra! Gleder meg 😀 <3 Nå blir det å slappe av litt før jeg begynner å jobbe videre. Jeg nevnte så vidtt i går at jeg har en overraskelse, en stor nyhet faktisk!! 😀 Jeg må bare få alt på plass først så følg med !! :*

2 kommentarer

Siste innlegg