Spennende påsketilbud

Heia dere og god påske til alle… Igjen !! 🙂 Som dere tidligere har fått med dere så gikk jeg selv på C9 kuren rett før påske. Jeg selv er veldig fornøyd med c9 og tenker kjøre den igjen rett etter påske.  Jeg har fått en del spørsmål ang min “reise” på c9 og det var stor etterspørsmål sist jeg snakka om det. Jeg tenker forklare kort og enkelt så det ikke blir ett helt essey hvor mange av dere detter av etter å ha lest bare halve teksten osv. 🙂
 

– På 9 dager gikk jeg ned 5-6 kilo og er super fornøyd med det! 🙂 Bare 3 dager etter jeg gikk på programmet målte jeg meg igjen på kroppen og bare rundt magen hadde jeg  allerede gått inn 4cm!?? Uvirkelig sier du? Helt fantastisk sier jeg!! 😀 Kuren er heller ikke så vanskelig å gå på, de 9 dagene går passe fort når du kommer inn i programmet. 🙂 I tilegge r det deilig å få renset ut alle avfallstoffer i kroppen som ikkehører hjemme!! <3 Jeg fikk sykt mye mer energi og var alltid opplagt. Det var faktisk en FRYD å stå opp av sengen! 😀 Jeg kunne våkne mellom kl 05:30-08:00 og sitte våken til 02:00-03:00 å fortsatt ikke føle meg passe død, slapp og trøtt i værken kropp eller hode. Det var bare så sinnsykt deilig å føle seg 100% opplagt. Jeg fikk en bedre hverdag og hadde mer overskudd!! (Y) I etter tid har det vært enklere å ha fokus på sunn og god mat, noe som jeg slev setter veldig stor pris på selv 🙂

Nå i påsken kjører jeg en runde med påsketilbud siden c9 er så super poppulær og den er mye etterspurt  (Y) 🙂  På høytider er vi Nordmenn og forvåvitt mange andre også veldig flinke til å kose oss litt exstra. Kanskje du vil ha en ny og bedre start etter påske? Tenker du at sommeren er rett rundt hjørnet?? Eller kanskje du ønsker en kick start og vil prøve ut c9 sammens med en venn hvor dere kan konkurrere om å få best resultat, eller med ett familiemedlem? 😀 Om du vil høre mer om påsketilbudet så ta kontakt med meg på innbox her, i kommentarfeltet så jeg kan kontakte deg eller på fb (linken finner du under header) eller på mail: [email protected].

Om du er interissert så hjelper  jeg deg gjerne. <3
 

0 kommentarer

Siste innlegg