Trives egentlig ikke..

Hey ppl… Skal jeg være helt ærlig me dere så er det faktisk jævlig vansklig å bare la de tankene som har poppa opp i hodet mitt de 3 siste dagene bare la ligge. Dette er egentlig tanker jeg har i bakhodet og ofte kommer frem. Bare at nå de 3 siste dagene er dte andre ting som også har skjedd som får meg til å tenke enda mer på de tingene jeg øsnker. Jeg prøver å ikke la det påvirke dagene mine men det gjør det faktisk. Æsj.. Det er så fælt når du egentlig ikke ønsker det selv men det går i repate hvert eneste sekund i hodet og også da hele dagen. Drit kult! (Y) Not…. Ja ja men hva kam man gjøre med saken?? Vel i dag så prøvde jeg på å få med meg folk ut for å drikke bort tankene som sitter i hodet men folk er vanskelige å dra med seg uuut..  Blææ 😛

 

– Veit ikke men sånn akkuratt nå så har jeg sykt lyst til å bare flytte. Tenker og sre på kjendiser, youtube og instagram famuse rundt meg som bor i oslo og storbyer i utlandet som jeg ofte tenker.. Shiiiit det kunne vært meg, hvorfår er jeg fortsatt stuchk her?? På bondelandet? Daaamn.. Men ja. Det er ingen andre enn meg selv som kan gjøre no med det og det er jeg FULLT klar over. Men tydeligvis så er det ikke “bare” å flytte. Jeg har jo tross alt ett bare på snart 3 og familie her, i tilegg er jeg jo alene med Isadora 100%. Jeg tenker alltid på hva som er best for henne og det er vel også derfor jeg fortsatt bor hvor jeg bor.  Nå kan det virke som om jeg er skikkelig negativ til bondelandet, folka osv.. Men det er jeg faktisk ikke. Eneste som er er at her ikke er noen fremtid for meg sett på karrieremessig. Og karrieren gjør trivsel.. Sant?  Det folk også ikkje skjønenr er at jeg har satt karrieren min på vent for Isadora. Hadde jeg flytta til Oslo hadde jeg hatt drømmejobben 100% hver dag. Jeg hadde hatt jobbtilbud helt opp til halsen liksom. Aaah.. Jeg skulle ønske jeg bare kunne finne ut av ting og det ganske fort også! Men det er mange faktorer som spiller inn.  I tilegg er det mange ting jeg ønsker og utrette i livet men veit liksom ikke helt hvor jeg skal starte.. Først med vekten kanskje?? xD Tror det og jeg tenker begynne med det i morgen (Y) 

Håper alle dere tullinger har en fin påske. Hva er planene dine i påsken? Nå sitter jeg å ser på Paradise Hotel med noen glass vin (Y) Det hjelper på humøretd et altså.. Daamn så innspirert jeg blei av vinen.. DAAAMN!! xD <3 <3

1 kommentar
    1. Tankene om og sitte fast er du ikke alene om, kjenner veldig godt til det, sjalusien på at andre virker til og være fri mens en selv enda sitter på samme sted, samme sted hvor man kjenner alt av gater og de samme ansiktene. Men det fikser seg tilslutt, vi kommer oss vel avgårde vi å! 🙂
      Btw, digger håret ditt, og ikke minst designet, det kledde personligheten jeg oppfattet deg som, kjempe kult! 😀
      God påske til deg og lille Isadora <3

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg