Prisen man må betale når man “skipper” tran som barn

Update fra helgen… Daaamn, nå har jeg faktisk så syykt dårlig hukommelse, vel dte er flaut å si det men jeg husker faktisk ikke hva jeg gjorde på fredag?? :O Ser selv at jeg la ut ett innlegg ang favorittfredag, men jeg gjorde mye annet også!! :O Er det virkelig mulig.. Dette er prisen man må betale for å skippe tranen som barnliksom!! xD I tilegg visste dere at trang forbedrer synet?? Btw jeg skal faktisk begynne å drikke tran igjen (den som smaker frukt) og Sannasol. <3 Gjorde det når jeg gikk gravid å har tenkt på det helt siden. Men fått hode ut av rævva?? NEI!! 😛 I tilegg er jeg så og si blind om dagen så tror kanskje tiden er inne for en runde på fiskeflaska!!! MMMMMMMM <3 <3 <3 <3 (ironi den mmmm greia) ÆSJ!! Det hørtes bare kjempe ekkelt ut. “hey du.. kom å smak på fiskeflaska mi da” AHAHAHHAHAH.. Kjempe sjekkereplikk 😉 hahaha. Nøøørd! :*

– Vel på lørdag koste jeg og isadora oss hele dagen. Vi bada i bobblebad, spiste god mat og drikke. På kvelden dro jeg ut en tur med noen venner. I påskaen er det alltid sykt mye kjentfolk og barndomsvenner som reiser hjem for å være med familie osv! 🙂 Her er noen bilder. Jeg hadde faktisk tenkt til å ta med meg speilreflekskamera men droppa det etter som jeg ikke fannt dexselet til linsen også i tilegg matchet ikke kameraet me outfiten!! xD Tragisk, sant? 😛 I tilegg fikk jeg med meg en venninde ut som jeg ikke har festet med på aldri så lenge. Hun er driit hyggelig å fy faen så vi tulla! 😛

Ikke så veldig flink til å ta bilde når jeg er ute men det er som regel fordi jeg alltid er sååå drita. Sist sovnet jeg i lobbyn på hotellet liksom!! Så evig FLAUT!! Ikke at jeg husker det men noen fortalte meg det?!?!? :O Shiitt happens ppl :*

0 kommentarer

Siste innlegg