Du din feige jævel!!

Til deg som trodde du var så syyyykt FET i helgen når du møtte meg forran kompisene dine.  Til du som egentlig ikke ligner grisen og heller ikke veit hvilken retning du ser i pga øya går i alle retninger. Til deg som kjører den MEGA LILLE bilen som du selv ikke engan får plass i. Til du som synst du selv var så jææævlig kuuul fordi du selv TRODDE du “Turte” å være frekk mot meg. Til deg som viste ditt sanne ansikt på hvor  STOR idiot du egentlig er når du kom bort i helgen, dytta meg av stolen som jeg satt på, for å  så sitte på den selv. Til du som sa “Hei er du her da?” Ja det er jeg svarte jeg med ett hyggelig smil tilbake. “FY FAAEN DU ER JO ALT FOR DUM TIL Å VÆRE HER! Var svaret jeg fikk tilbake…. OKEY….. Til deg som ikke hadde ballar nok til å gjenta deg slev når jeg spurte deg “unskyld, men hva sa du nå??” JA DU JA!!! Du din feige tynne-hengslete jævel!!!! HAH…! du tenkte vel at “oi nåå var jeg driiit kul!!!! Men pokker hun her er visst en av de osm FAKTISK står opp for seg selv og ikke lar noen pelle henne på nesen!!!”. RIKTIG!! Du satt der faaen meg som den lille fisen som du selv er og svarte “jeg sa ingenting, ikke ta det nå.. lalala” Jeg spurte faktisk kompisene dine rett ut forran alle om de synst du var jæævlig kul nå, i tilegg  om det var ok å si sånn til folk man ikke kjenner. Eller til folk i det hele tatt.. ?? NEI sa de. HVEM var det som dreit ut hvem?? Du trodde du dreit ut meg men du dreit faaen meg ikke ut noen andre enn deg selv. Se på deg selv din jævla dumme idiot!!  Du er så feig at du selv ikke tørr stå oppf or deg selv når du blir konfrontert. Du burde skamme deg burde du. Rakke ned på en i 20 årene når du slev er 40 ++. I tilegg sier det jo jææævlig mye m deg selv som kan stå å si sånne ting til noen du ikke kjenner. Noen du så vitt har vekslet noen få ord med. Vel.. Det sier kanksje mer om deg enn om meg?? Hvem er det som egentlig er dummest nå??? !!

For det første jeg har ALDRI vært noe annet enn hyggelig  og snill mot deg, selv når jeg IKKE engang kjenner deg. Jeg har aldri gjort deg noe og aldri sagt noe styggt om eller til deg. jeg har sitti ve ditt bord når du har sittet alene. PGA av at du kjenner venninna mi. Jeg har vært hyggelig med deg FORDI igjen.. DU KJENNER VENNINNEN MIN!!!! Vi har skåla og jeg trodde kanskje du var allright selv om du ikke er min “type” person å henge med. MEN IGJEN… Jeg var hyggelig med deg PGA VENNINNEN MIN!!!!!!!!!!! Jeg kunnne vært så frekk jeg bare ville. And belive me nerdiee, jeg kan vær ett sannt HELVETTE!! Men jeg er aldri stygg eller ekkel mot noen uten at de fortjener det akkuratt sånn som du fortjener det nå!! Jeg nævner ingen navn (også fordi jeg ikke veit hva du heter!!) men jeg regner med at du selv og kompisene dine + de som fikk med seg situasjonen veit hvem du er. Og du kan selv da bare få lov til å falle av din “høye hest”. Som egentlig bare er en PONNIE!!!! Synke ned i det mørke ekkle poromperommet ditt og tenk over hvordan du behandler andre mennesker rundt deg. For min del så mistet jeg all respekt og det tror jeg veldig mange andre også gjorde. Du fikk i de minste mange blikk.  Jeg hadde en eeevig kamp med meg slev i å IKKE skylle den fulle, kalde ølen jeg nettoppkjøpt ned på det syke stygge trynet ditt og den vemmelige pesonligheten din. Jeg hadde kost meg så jævlig da og det var nummeret før. Faktisk så såg jeg det hele for meg i reprise gjentatte ganger menst jeg sto der å  gidde deg leksa om og ha litt respekt for andre med mennesker osv. Her etter enser jeg deg ikke ett eneste  sekkund engnag. Faktisk i tilegg så skal jeg vedde TUSEN FUCKINGS kr på at du ikke engang tørr å se meg i øya  neste gang jeg ser deg.. og da EDRU!!! Fy faaen du eeer så dum du… skikkelig sviskepingle!! 

Skjønner ikke dette er faaen meg 3 gang jeg går ut nå etter nyttår å folk MÅÅÅÅÅ bare lage helvette. Husker dere det forrige innlegget jeg skrev om tidligere? Der hvor 8 personer var ufine iløpe av 1 jævvla kveld. I tilegg i etter tid har jeg fått høre at folk også var ufine dagen før når jeg var ute. og da tenker jeg… HVA FAAEN er det så er problemet til folk?? Hvor mye skal enkelte måtte finne seg i?? FUCK dere da å skaff dere ett liv istede for å stalke mitt OK?!??!?!?!??

0 kommentarer

Siste innlegg