Påskemorgen

Hei og god morgen!! Vel.. Nå er det endelig påske og det er sikkert mange som vender skuten hjem til kjære og nære tenker jeg 🙂 Nå har jeg og Isadora vært opp en stund og sitter forran tv skjærmen, trykker i oss hjemmelaget pizza fra i går og ser på påskemorgen som går på NRK Super. Så utrolig gøy å kunne føre videre tradisjonen om å stå opp tidlig for å se programmene! Dere veit i tilegg har foreldre aldri fri, vimå stå opp tidlig selv om uka er over. Og da la oss ikke glemme aleneforeldre (Y) . Jeg for min del er ganske opplagt for tiden på morgenkvisten så dette plager ikke meg. I tilegg synst jeg at det er kos åstå opp sammens med Isadora, vi har dte jo så gøy! 😀 Vi har ikke noen spesielle planer i påsken annet enn at vi får besøk av tante og pnkele til Isadora (Søsteren min og typen deres). Jeg titter nå ut vindu og skjønner det at påskeværet ikke har så mye å tilby. Snøener våt, det er grått og trist ute sammtidig litt regn i lufta. Isadora sitter å synger at det er godt se meg, besteste bestevennen min… AAAWWWW!!! Noe så vidunderlig!! 😀

 

-Jeg tenkte i dga å ta med meg “Donna” ut litt seinare i dag men først skal vi bade ! 🙂 Tror vi har fått “påskesyken” i hus for Isadora snorka son en GRIS i natt og hoster, snuffser og nyser i dag. Håpe dette går over eller i alle fall IKKE blir verre! (Y) Det hadde vært kjipt men sykt typisk også da 😛 Vi har vel ikke helt fått påskestemmning enda men håper det kommer! 🙂 Får sikkert det når vi tussler oss en tur opp i skiløypa med bål, saft og pølser  (Y) Men det blir IKKE i dag.. Først må dte være brukbart vær ute (Y)

Gjør du noe gøy i påsken da? Kanskje du reiser? elelr jobber? 😛 Det hadde jo vært kjipt! xD

0 kommentarer

Siste innlegg