– Gå ned 4-11 kilo på 9 dager!!

Hei folken!! 😀 Nå har jeg faktisk blitt forhandler hos Forever Living og det synst jeg bare er helt suuupert!! 🙂 Elsker det og elsker alle produktene jeg har testet ut til nå. I dette inlegget tenkte jeg og snakke om den super populære c9 kuren som raider de fleste sosialeplatformer for tiden. Første gang jeg høre om c9 kuren var i november tror fra søster’n  men da hadde jeg akkuratt bestillt toning kit (body wrap) fra Forever Living. Jeg bestillte min c9  (sjokolade) i forrige uke, den kommer også i vanilje smak. Det tok noen dager før jeg fikk produktene men let me tell u…. Det var den lengste “uken” jeg har hatt på veldig lenge altså!! 😛  Det eneste jeg kunne tenke på var c9 og hvor fort jeg ville ha den så jeg endelig kunne komme ned i vekt igjen. Føle meg vel, slutte få kritikk, stygge kommentarer fra andre og faktisk bare se sunnere ut+ ha en bedre livsstil! Jeg er en av de som har prøvd VELDIG mye. Og Bodey wrappen var jeg veldig fornøyd med men nå ville jeg prøve c9 siden den hadde fått så mye skryt fra alle jeg hadde snakket med osv.  Jeg startet på c9 i dag og har hatt det veldig greit til nå men gleder meg no så inni HHHHH til dagen i morgen er over for de fleste sier at de 2 første dagene er “helt jævlige”. For for min del er det helt ok, ikke noe mer og heller ikke noe mindre men guuud så jeg gleder meg til å kunne spise fast føde på onsdag!!!xD Kuren er veldig poppulær og etter jeg blei forhandler er det mange som har tatt kontakt for bestilling 🙂 Jeg har en venninne som gikk ned 11 kilo med c9 BARE på 9 dager. Bestevennina mi gikk ned 4 og en annen venninne 6 + tanta gikk ned 10. Dette hører nesten for godt ut til å være sant tenker du sikkert… Men alt er mulig!! 🙂 Jeg er veldig spennt på resultatene og skal jobbe knallhard de neste 8 dagene!!!!!! 😀 I tilegg når du er ferdiig med de 9 dagene så har du igjen så mye produkter til overs så du kan ta deg en hel 9 dagers kur igjen med c9 om du måtte ønske det!! 😀  Om du er interissert kan du kontakte meg på PM enten her på bloggen fb (som er linka i under headeren min og i side menyen) Eller du kan sende meg en mail på [email protected]. For nærmere info eller andre produkter:))) <3


c9 pakken inneholder:
– 2 “kanner” med Alovera gel.
– Forever fiber. ( pulver som du blander ut med vann, noe lignende brusetabletter )
– Forever lean. ( vitamin tilskudd )
– Forever Ultra. ( dette er shaken. den kommer i enten sjokolade elelr vanilje. kommer ann på hva du bestiller )

Legg grunnlaget for å føle deg bedre og se bedre ut. CHANGE 9 er programmet som gir deg et skikkelig spark i rævva for de som trenger det mot ditt smalere, sunnere jeg. Det er effektivt, enkelt å følge. Det gir deg de verktøyene du trenger for å starte din forandring samme dag!! Med CHANGE 9 tar du det første steget mot å etablere livslange vaner som kan hjelpe deg å oppnå varig vektkontroll. C9 er grunnlaget i Forever F.I.T.-programmet og vil plassere deg i best mulig posisjon for å nå optimal helse og bygge ditt nye, slankere jeg.  C9 er en detox kur som renser kroppen for all avfallstoff, vann i kroppen og “stubborn” fett som vi ikke får bort med trening. Den har en oppstrammende effekt, fjærner strekkmærker og cellulitter. 

________________________________________________________________

 

Dag 1-2 mat:
– På desse to dagene får du ingen fast føde, men du har 5 “måltider”. Det er også derfor de aller fleste mener at desse er de hardeste dagene iløpe av programmet. 

Dag 3-9 mat:
– Her får du spise 2 faste føder i løpe av 5 “måltider”. Til lunsj får du spise ett måltid som tilsvarer 300 kalorie. i tilegg får du spise MIDDAG!!!! 😀 (aplaus (Y) ). Middagen din kan bestå av 500-600 kalorier, det er veldig mye mat! I heftet finner du også oppskrifter på middag/ lunsj, shakes, frukt og grønnsaker du får spise.I tilegg har du “dagbok” hvor du kan krysse av hva og når du har spist. I tilegg vekt ogmål av kroppen å notater du kan skrive for hvilken mål du setter sge selv osv.  

Dag 1-2 trening: 
De første to dagene vil du få i deg veldig få kalorier. på grunn av dette kan det føles som om du har mindre energi enn vanlig. Det er helt normalt og ingenting å bekymre seg for. Selv om du trenger å bevege deg, er det best å holde seg til lav og middels intensiv øvelser under denne fasen av programmet. Ta deg en 30 min spaserstur i langsom til middels tempo, utfør skånsome uttøyingsøvelser eller ta ta en rolig yoga time. Disse aktivitetene stimulerer ikke bare stoffomsetningen, det hjelper deg også til å beholde ro og balanse under “forandringsreisen” i programmet. For meg var det totalt motsatt. Jeg la meg seint i går, var oppe tidlig i dag å våknet opp hele natten som var. Utrolig nok har jeg veldig mye energi også mer enn ellers 🙂 🙂 

Dag3-9 trening:
Her må du få opp tempoet mer enn de 2 første dagene. Når du får i deg flere kalorier, bør du ha fått ny energi og føle deg klar til øke treningen. Under denne delen av programmet bør fokuset ditt ligge på kaloriforbrenningen og kondisjonstrening som: 
– Rask gågang 
– styrketrening
– svømming
– vanngymnastikk
– Yoga
– Cross- Training
– Sykling
– Step-up
– Fotvandring
– Klatring
– Dans eller tredmøtte.

Husk:
– Drikk mye vann
– Ungå leskedrikk
– Salt og drikke med kullsyre.

   

 

0 kommentarer

Siste innlegg