– Fuck you!!

Hei dere… Hvor i helvette skal jeg egentlig begynne?? Fy faaen altså, jeg er bare så JÆÆÆÆVLIG lei av det jævla bondelandet her!! De forbanna bondefolka og de jævvla dumme trynene deres!!! Jeg skjønner ikke hva i helvette det er som feiler folk!! Folk er så JÆVLIG stygge og ekkle, FORBANNA MOBBETRYNER!!!!!!  Hvordan i helvette kan de i det heletatt leve med seg selv??! Og ha det bra?? Oi vent… Det har de faktisk ikke, ikke når de kan holde på sånn som dette her!!! Er det rart at folk tar selvmord?? Er det rart at folk går igjennom selvskading???! NEI for faaen!!!!!!!! I helgen var jeg ute med noen venner fordi bondelandet hadde ett “event”. Eventet heter Alperittet, dette er ett event hvor hele bondelandet drar ut for å drikke på kvelden. Alperittet går ut på at bondefolka tar på seg ski klæra, der etter kjører ned det forbanna fjellet, inn til sentrum på ski!!! Unskyld meg om noen føler jeg tar alle under samme kam her men det er ikke det jeg gjør. Jeg har faktisk rett og slett fått nok!!!! Det er veeeldig vanskelig å stå imot når folk skal være så fitte tett i pappen sin!!!!!! For hver ENESTE gang når jeg er ut får jeg piss!!!! Jeg får dritt fra de yngre, møkk fra de eldre og piss i hytt og gevær!! Jeg blir tråkka på, skjikanert, rakka ned på, stygge kommentarer slengt i trynet og folk som alltid mener at de er så mye bedre enn meg. For det første når jeg drar ut så er jeg ALDRI og da mener jeg ALDRI frekk mot andre. Jeg drar ut med min gjeng, holder meg til mine venner og de jeg kjenner. Smiler til folk jeg ikke kjenner, slår av en prat, er alltid smilendes, glad og hyggelig. Innkluderer alle, prøver å hjelpe de som trenger det osv. JEG GJØR ALDRI NOE UTE SOM TILSVAARER AT JEG SKAL MÅTTE TA IMOT DRITT FRA ANDRE!!!! ALDRI!!!!!

Nå er jeg faktisk såååå jævlig dritt lei!!! Dere aner virkelig ikke hvor lei jeg er. Jeg har ikke ord som kan beskrive hvor møkkalei jeg egentlig er!! Ord kan heller ikke beskrive hva jeg føler, ord strekker ikke til!!! Personee jeg kjenner, de som er glad i meg sier alltid “ikke bry deg” men nå er det faaen meg nok!!! Hele jævvla livet har jeg alltid lært at jeg må heve meg over ting og vær en bedre person osv.. MEN HVORFÅR I HELVETTE ER DET ALLTID JEG SOM SKAL HEVE MEG OVER DET???!!! KAN IKKE FOLK BARE HOLDE KJÆFT?!?!!??!?!?!?!?!?!?!?!??! Noe så enkelt som det ??!!! Er der virkelig så forbanna vanskelig???!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?! Hvilken rett har folk til å henge meg ut, snakke drit til meg og pisse meg i trynet?? Hvilken rett har de til å komme  med skitkasting??! Og grunnen, for at de gjør det?? Vill dere virkelig vite det? Dere sitter vel spennte og tenker: “Den grunnen må nok være jævlig bra”. For det må jo være en god grunn til at folk er så jævlig forkastelig, ikke sant??!  Vel… Morrapulerene mener jeg må tåle det fordi jeg har vært på tv, fordi jeg har en blogg…. Og fordi jeg er en offentlig person. Men veit dere hva eller…?? DET ER FAKTISK INGEN og da mener jeg INGEN SOM SKAL TÅLE OG BLI MOBBET!!!!!!!!!!!!!! Paradise Hotel er ett tema som folk mer enn gjerne vil disse meg for. En jævvla deltagelse som fanntes sted for 4 FUCKINGS år siden!!! Jeg mener HALLO!!!! Dette er faaen meg 4 jævvla år siden!!! HAR DERE/DU INGENTING BEDRE I LIVET DITT Å TENKE PÅ enn ting som skjedde med meg for 4 år siden???!!! Har du INGENTING annet å snakke om?? Har du heller INGENTING nyere i livet ditt som har skjedd de siste 4 åra??!??!?! Jeg mener… Har du rett og slett INGEN HJERNE???????!?!?!?!???!?!?!?!?!?!?!??!??!!? Jeg blir faaen meg så jæævlig sinna!!!! PROVOSERT!!!!!! Om de ikke kaster dritt til meg for PH deltagelsen min så er det jammen meg andre ting. Folk kaster ut fæle ting som: “du er feit”, “Jævla dverg”, “forbanna neger” “Du er jævlig stygg”, “dårlig mor, du burde heller bli hjemme å passe ungen din”, “hore”, “grevling”,  Hadde du vært datteren min så hadde jeg slått handen min av deg tvert ” osv!!!!!!!!!!!! I går var det faktisk hele 8 personer som var frekk i trynet og ekkel..

Jeg mener 8 personer på hvor mange timer.. Fra kl 11 til 02:00!!!!!!!! Hadde det bare vært en eller 2 personer iløpe av kvelden, eller 3 for en slags skyld så hadde jeg nok ike brydd meg så veldig mye,. men 8 personer… Er dte virkelig nøkvendig???!! I tilegg var jeg slitenn og mye annet som hadde skjedd iløpe av helgen så derfor tålte jeg også litt mindre. Dette er som regel folk jeg ikke kjenner eller aner hvem er. De jeg ikke kjenner mener de kjenner meg og veit åssen jeg er osv. Men sorry mack, det å kjenne person må gå begge veier, “vennen” !!! I tilegg.. hva var navnet ditt ?? Og hvem er du??? Åja stemmer det.. NOBODY!!! Hvordan i helvette kan du utale deg om meg når du ikkje kjenner meg i det heletatt. OG hvorfor skal sånne ting komme ut i fylla?? JO FORDI FOLK IKKE HAR BALLER NOK Å SI DET NÅR DE ER EDRU!!!! Feigingene må ha alkohol i systemet for å kunne vær tøff i trynet!!!!! Ring meg dagen etter for å møte meg face 2 face og si akkuratt det samme….. EDRU!!!!!! Da kan vi begynne å snakke om baller og respekt!!!!!!! Ditt jæævla 0!!!!! Forbanna taper!!! Ja jeg kan være frekk i kjæften jeg oså men jeg er BARE frekk om folk som er frekk mot meg først. Tror dere virkelig at jeg sitter her å tar i mot piss fra andre?? LOL da tar du så jævlig feil. hadde vold vært lov så hadde jeg gidd deg en MIDT i trynet og vel så det!!!!!! Ikke kom hit å fortell meg en damn shiit din jævvla mobber!!!!!!! Nå er jeg så jævlig lei av å bare måtte børste ting av,  sette på ett smil å “ikke bry meg”. ALLE BRYR SEG så når de får vemmelig, unødvendig og URETTFERDIG skitkasting og behandling fra andre etter seg hele jævvla tiden!!!! Snakk om dårlig oppdragelse!!! Og ikke minst DÅRLIG STIL!!!!! Jeg har opplevd så jævlig mange dårlige ting med idiotiske mennesker oppigjennom tiden. Mobbing og utestenging har jeg opplevd helt sidne jeg var lliten, blind vold++. Jeg hadde ikke baller nok til å si ifra da. MEN DET HAR JEG FOR FAAEN MEG NÅ!!!! Jeg vil heller bli dårlig likt av  møkka fordi jeg har egne meninger å sier ifra. Enn å  mene sånn som alle andre, holde kjæft og bli en favorittt!!! Jeg har alltid vært annerledes og annerledes er ok!! Annerledes er bra og annerledes er en fin ting!!!!! Jeg er en fighter og er veldig opptatt av rettferdighet og ærlighet!!! Siden jeg har opplevd så mange ting siden jeg var ett barn har jeg blitt hardhudet!! OG TAKK GUD FOR DET!!! Tenk om jeg ikke var så sterk som jeg faktisk er.. Hadde du/ dere kommet med sånne kommentarer som jeg får til en person som var svak så hadde den personen lett tatt livet sitt. Jeg hadde også tatt livet mitt for LENGST om det ikka hadde vært for at jeg “liksom må tåle det” . Men det er vel for faaen meg ingen som skal tåle noe som helt når det kommer til mobbing!! FY FAEN SKAM DERE!!!! Jeg tar lett støyten for andre om jeg ser at de blir mobbet!!! Jeg vil snakke for de som ikke har en stemme og det er også derfor det er veldig viktig for meg at jeg er en offentlig person. Ha en offentlig stemme så jeg kan innspirere og hjelpe andre til å stå i mot mobbere. Og til å finne sin egen stemme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg håper så jævlig at alle mobbere, hatere og bondefolka som bor rundt meg leser dette forpulte innlegget. Så kan de som føler seg truffet ta seg en bolle eller 2!!!!!!!!!!!!!!!

GOD NATT!!!!!!!!!!!!!!!!


 

1 kommentar
    1. Hei. Alex
      Skjønner ikke åssen folk ikkje klare å tenke lenger enn sin egen nese, og istedet bare gå Fuck Off.
      Men syns du er modig, tøff, som tør å stå opp for de nærmeste mot alle mobbere, men drittsekker som ikke skjønner POENGET og bare slenger dritt mot andre. Dette kan jo bli tatt, så uheldig for noen som ville for eks. dra ut for å ha det artig.
      Respekt seg selv først, behandle andre, som du ville blitt behandlet. 👍
      Good night 🙏✌

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg