Bukkene Bruse

Hei folkens!! Nå sitter jeg og Isador på ferga til Ålesund. Vi skal nemmelig i vei og se Bukkene Bruse som skal på badelandet. Isadora bare EEELSKER de historiene der og har alle bøkene. Nå har vi lest de sååå mange ganger at det er hun som forteller meg historien på sengekanten og ikke omvent, HAHAH!! 😛 Så da skulle det jo bare at jeg kjøpte billetter når jeg kom over annonnsen på nett. Tror jeg har bestillt for over 1 mnd siden men desse forestillingene er SÅÅÅÅÅ poppulære at de faktisk måtte sette opp en ekstra. I tilegg så har vi plass på første rad!!! 😀 😀 Dette blir suuuper gøy og JA: VI HAR KJØPT GODTERI!!! HAHAHHAHAHH!!!! Igjen, det er lov å kose seg og nå skal vi på noe super gøy i tilegg!! <3 <3 Her er ei som er helt i 100!! 😀 😀 Eller 2 😉 PS: skal fortsatt gjøre noe med bildene her på bloggen så de blir bredere!! Dette funker ikke ;O


0 kommentarer

Siste innlegg