– Dårlig blogg!!


Okey jeg begynte på ett innlegg men seff forsvant det like før jeg skulle poste det!! Men nå husker jeg ikke hva jeg skreiv i det forrige engang…. Jo altså, jeg trodde egentlig jeg skulle vær MYYYE flinkere til å blogge og gjern flere ganger om dagen..  Meeeen neeeida!!! Tiden bare raser forbi å jeg klarer ikke få gjort en daaamn shiittt!! I går dro jeg på ett møte, hentet isadora i bhg, fra 4-8 liker jeg å bruke tiden vi da har sammen. Med andre ord de 4 timene er jeg veldig lite på nett, sosiale medier å også kanksje veldig vanskelig å nå på tlf. Etter jeg hadde henta Isadora dro vi på butikken. Selv om det ikke er lørdag/helg så JA: vi kjøper godteri!! Ikke alltid men vi gjør det når vi har lyst. Mange mener vel dette er feil men har man lyst så har man vel FAAEN meg lov også??! 😀 😀 (applaus)  Så lenge det ikke blir for mye av det gode. Iisadora er veldig flink til å høre etter. Om jeg sier “bare 1 godteri eller bare 2” så tar hun ikke mer enn det. Men som foreldre sliter de aller fleste med å gi etter 😛 Jeg synst det er koselig å kunen kjøpe inn noe vi kan kose oss med på kvelden. Det må jo ikke alltid vær snop heller da. 🙂

 

Etter vi hadde spist middag både sang og danset vi . Såg litt på tv og lekte med plastelin 🙂 Det er bare sååååå syykt poppulært blant unger, veldig kreativt og gøy både for store å små 🙂 Etter jeg hadde fått snuppa mi i seng gikk jeg i dusjen før jeg fikk bess av “poteta” mi 😛 Vi har sikkert ikke sett hverandre siden 1 januar så det begynner å bli en stund siden, vi prater jo som regel hvar dag og opp til flere ganger daglig. “Poteta” mi kom i 22 tiden så etter det var det jo nada-POTADA 😉 <—– (fordi jeg kaller personen for “poteta mi”) HAHAH! OK!  Å gjøre enn å legge seg når “poteta” hadde dratt. VI spiste noe så fint som toast, kyllingvinger og drakk noen øl. Såg litt på tv og prata høl i hode på hverandre 😛 Ellers var jeg gaaanske trøtt i dag tidlig i tilegg var det veldig hardt å stå opp! Isadora sover så dårlig i huset vi bor så hun våkner ganske ofte på natten når hun ligger alene. Når hun våkner gråter hun å kommer stiltrendes inn til meg. Det synst jeg bare er kjempe koslig! Men problemet er at jeg våkner så ofte opp selv. Jeg våkner som regel annen hver time av at noen “vekker” meg. Jeg våkner av at jeg selv sitter oppreist i sengen og roper ut i gangen at “de ” skal dra seg vekk.”.. ?!? HVA FAAEN!! Dette har påg ått ganske lenge, en periode var det nesten borte men igjen har det blitt GANSKE ille!! Det tar på å ikke få ordentlig nattesøvn synd jeg. Noen andre som opplever det samme eller noe lignende?

 


Nå sitter jeg i senga. Spiste en sein frokost før jeg hopper i dusjen og skal stelle meg 🙂 I kveld får jeg bess så tviler jeg får blogget noe mer da, men dere må gjærne stikke trynet innom for å skjekke 😉 😉 I dag har jeg vært i 1 møte og på jobben til pappa 🙂 (Elsker også pappa!! 🙂 ) Btw fortalte jeg det eller?? veit dere hvem som kom på “bess” i går før jeg skulle legge meg?? selfølgelig PLOGEN!??! Husker dere sist hvor jeg nevnte om jeg såg plogen igjen den samme dagen så skulle jeg skyte den??!? Altså.. dette skjedde IKKE, men fy faaen jeg var så irritert, sååå sinna da men kunne ikkje gjør noe annet enn å le!! 😛 Jeg og “poteta” hadde faktisk små prata at vi skulle gå ut for å måke før “poteta” skulle reiste. Gjett om jeg er glad for vii IKKE gjorde det da?!! Plogen kom jo brasendes forbi bare en time etter at vi hadde duskutert saken!! 😛 Og forresten.. Sjekk hva jeg fannt i butikken da?? 0 KALORI fun saft.. 0 kalorier og ikke 1 hva faaen.. driiit bra!!!!!!! (Y) Og ja aspertan (eller hva faaen det søtningstoffet heter) er “ikke bra” å drikke men hallo… Alt som er 0 kalorier er BRA å spise/drikke nyways!!! HAHAHAHHAHAH!!! xD  Safta var drit god!! sikkert suuper digg til blandevann også!! :*

0 kommentarer

Siste innlegg